Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Θύματα hacking Καμπούρη - Χρηστίδου!


Όλο και περισσότεροι επώνυμοι πέφτουν το τελευταίο διάστημα θύματα hackers.

Στο «χορό» μπήκαν τώρα και Δέσποινα Καμπούρη με τη Σίσσυ Χρηστίδου.

Η πρώτη, έγραψε στο Twitter της: «Μπορεί κάποιος να μου πει τι φωτογραφία βλέπει στο προφίλ μου; Μου είπαν ότι μάλλον έχουν σπάσει το κωδικό μου ή ότι έχω ιό», και συνέχισε προς τους φίλους της στο twitter:

«Αν βλέπετε το πίσω μέρος μιας ξανθιάς κάτι δεν πάει καλά…»

Θέλοντας μάλιστα να τους προειδοποιήσει, τους ενημέρωσε: «ελπίζω να μη λάβατε περίεργα μηνύματα από μένα γιατί πολύ απλά δεν τα έχω στείλει εγώ. Ελπίζω να είναι όλα οκ!»

Λίγο αργότερα, σχεδόν το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και η Σίσσυ Χρηστίδου που πόσταρε: «Ενώ εγώ κοιμόμουν, οι hackers δούλευαν. Το βράδυ στάλθηκε ένα άκυρο tweet από τον λογαριασμό μου. Τώρα όλα είναι υπό έλεγχο. Τι να πω…». Πηγή: star
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: