Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Μία Ελληνίδα, πρωταγωνίστρια του US OPEN

Η Eλληνίδα διαιτητής, Εύα Ασδεράκη φαίνεται πως ήταν η πρωταγωνίστρια του χθεσινού τελικού γυναικών ανάμεσα στην Αυστραλή Σαμ Στόσουρ και την Αμερικανίδα Σερένα Ουίλιαμς.

Η Ασδεράκη στην πρώτη της εμφάνιση σε τελικό μεγάλης διοργάνωσης έκλεψε τα βλέμματα δίνοντας, ορθά, πόντο στην Αμερικανίδα αθλήτρια λόγω άκομψης συμπεριφοράς προς την αντίπαλό της.

Η Ουίλιαμς φώναξε «Come on» στην Στόσουρ και η ποινή της Ασδεράκη φαίνεται να εξαγρίωσε το κοινό που αποδοκίμαζε την Ελληνίδα διαιτητή.

Εκτός από το κοινό, φυσικά, την «κατσάδα» δε γλίτωσε η Ασδεράκη ούτε από την Ουίλιαμς που με έντονο ύφος στο διάλειμμα της είπε:: «Μην τολμάς να με κοιτάς καν, αν σε δω στο διάδρομο, μην επιχειρήσεις να περπατήσεις δίπλα μου. Μου έδωσες ποινή γιατί εξέφρασα την άποψη μου; Βρισκόμαστε στην Αμερική! Εγώ είμαι Αμερικανίδα. Είσαι looser...».

Nικήτρια αναδείχθηκε η Σαμ Στόσουρ με 6-2, 6-3, κατακτώντας τον πρώτο Grand Slam τίτλο στην καριέρα της και πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις στην ιστορία του τουρνουά της Νέας Υόρκης.

ΠΗΓΗ: www.pamesports.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: