Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Δεμένα στα λιμάνια από τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου τα πλοία

  Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας θα παραμείνουν από τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου τα πλοία όλων των κατηγοριών, μετά την 48ωρη πανελλαδική επαναλαμβανόμενη απεργία που αποφάσισε σήμερα η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.

    Η απεργία θα αρχίσει στις 06.00 τα ξημερώματα της Δευτέρας 17 Οκτωβρίου 2011 και θα λήξει στις 06.00 το πρωί της Τετάρτης 19 Οκτωβρίου 2011.

    Σύμφωνα με το γενικό γραμματέα της ΠΝΟ, Γ. Χαλά, η συνομοσπονδία θα συνεδριάσει μία ημέρα πριν από τη λήξη της απεργίας, την Τρίτη 18 Οκτωβρίου, προκειμένου να αποφασίσει πότε θα γίνει η νέα 48ωρη.

    Στην περίπτωση πάντως που οι κινητοποιήσεις συνεχιστούν, αναμένεται να υπάρξουν σοβαρά προβλήματα στην τροφοδοσία πολλών νησιών.

    Σημειώνεται ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου η ΠΝΟ απέστειλε εξώδικο στα αρμόδια υπουργεία, προειδοποιώντας ότι εάν δεν ικανοποιηθούν τα βασικά αιτήματά τους, θα προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

    Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για ολομέτωπη επίθεση της κυβέρνησης στις κοινωνικοασφαλιστικές κατακτήσεις των Ελλήνων ναυτεργατών, εν ενεργεία και συνταξιούχων, και προσδιορίζει ως αιτία των δεινών την υπαγωγή της χώρας στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης-Τρόικα και τον Εφαρμοστικό Νόμο για το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο.

    Η συνομοσπονδία των ναυτικών ζητεί τη διατήρηση του ΝΑΤ με συνέχιση της χρηματοδότησής του από τον τακτικό προϋπολογισμό, καθώς και διατήρηση των εφάπαξ παροχών, όπως αυτά χορηγούνται σήμερα. Επίσης, αξιώνει διασφάλιση των θέσεων εργασίας των Ελλήνων ναυτεργατών, αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης και καταπολέμηση της ανεργίας.

    Επιπλέον, ζητεί νέες διαπραγματεύσεις για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, όπου οι αποδοχές των ναυτικών έχουν καθηλωθεί στα επίπεδα του 2010 και διατήρηση του ΕΛΟΕΝ (Ειδικός Λογαριασμός Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών) ως αυτοτελούς φορέα ιδιωτικού δικαίου, με χρηματικούς πόρους από εισφορές πλοιοκτητών και ναυτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: