Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Γ.Αρναούτογλου: "'Να μου ευχηθείτε ο Θεός να με φέρει μια καλή γυναίκα"

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε στο περιοδικό " HELLΟ" στην Μαίρη Αυγερινοπούλου για τις επαγγελματικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει, για το πόσο καλό του κάνει η ψυχοθεραπεία και για τη γυναίκα που περιμένει να του φέρει ο Θεος.

Υπήρχαν δυσκολίες όλα αυτά τα χρόνια στα επαγγελματικά σας, οι οποίες σας έκαμψαν το ηθικό και είπατε ότι θα μπορούσατε να κάνετε και κάτι αλλό στη ζωή σας;

Νομίζω ότι μόνο οι δυσκολίες με κάνουν να αισθανθώ. Γιατί εμένα μου συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Όταν, δηλαδή, κάποια στιγμή ανακαλύψω ότι όλα πάνε καλά, τότε κουράζομαι και λέω."Τώρα τι κάνω εδώ;" Η δυσκολία με κάνει πολύ να θέλω. Λειτουργώ αντίστροφα από αυτό που μου λέτε. Η υπερβολή ευκολία και όταν όλα πηγαίνουν τέλεια, με κάνει να αναρωτιέμαι: "Αυτό ήταν μόνο, δηλαδή;"

'Ολο αυτό το "ταξίδι" το κάνετε μόνος ή χρειαστήκατε βοήθεια;

Κάνω συνεδρίες ψυχοθεραπείας, τις οποίες, λόγω των ταξιδιών, τις έχω παραμελήσει. Μάλιστα, πριν από κάποια χρόνια, είχα μιλήσει δημόσια στην εκπομπή, για ψυχοθεραπεία και είχα δεχθεί καταιγισμό ερωτήσεων. Βρήκα, όμως και άλλους "συνοδοιπόρους", όπως τον Σάκη Ρουβά, που μιλήσαμε μέσα στην εκπομπή την οποία παρουσίαζα," Αναζήτηση της επιτυχίας" και μου είπε πόσο σημαντική είναι για αυτόν η ψυχοθεραπεία και πόσο τον έχει βοηθήσει. Πολλά πρόσωπα, επίσης, έχουν μιλήσει και έχει συνειδητοποιήσει ο κόσμος ότι αυτό το πράγμα δεν είναι κακό, αλλά γίνεται για το καλό μας.

Τι είναι πολυτέλεια για έσας; Τη ζωή σας την έχετε "χτίσει" βάσει συναισθήματος η λογικής;
Το να είμαι ευτιχισμένος είναι η "πολυτέλεια" μου. και είμαι ευτιχισμένος και με τα λίγα. Ήμουν ανηδονικός. Δεν μπορούσα να χαρώ τα τόσα ωραία πράγματα που μου συνέβαιναν και τα οποία ούτε που μπορούσα να φανταστώ ότι θα ζούσα. Αποφάσισα, λοιπόν, ότι θέλω να τα χαίρομαι όλα. Είτε είναι λίγα είτε είναι πολλά.τελικά, δεν ξέρω πάνω σε τη οικοδόμησα τη ζωή μου, δεν ξέρω ποιο κερδίζει.Η λογική ή το συναίσθημα , όταν βάλεις να "πολεμήσουν" . Νομίζω ότι τις μάχες τις κερδίζει η λογική και τον πόλεμο η ψυχή.

Όρια βάζετε στην ζωή σας;

Βάζω πολλά όρια στη ζωή μου. Μόνο όταν παίρνω την κάμερα και βγαίνω έξω στο δρόμο δεν βάζω όρια σε μένα. Επίσης, δεν βάζω όταν βγαίνω να διασκεδάσω. Όρια βάζω με μιάς εάν νιώσω ότι κάποιος ενοχλείται από αυτά που λέω η κάνω.

Στην επόμενη εξαετία, πως θα θέλατε να είναι η ζωή σας;

Εάν με αγαπάτε και με εκτιμάτε, να μου ευχηθείτε να μου φέρει ο καλός Θεός μια καλή γυναίκα στην ζωή μου και μετά να μου φέρει παιδί η παιδιά. Πάνω από όλα, πιστεύω στη καλή σύντροφο, στη καλή "χημεία" που μπορεί να έχει το ζευγάρι, γιατί τα παιδιά κάποια στιγμή θα πάρουν τον δρόμο τους. Όπως το κάναμε και εμείς και φύγαμε από τα σπίτια μας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: