Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Γ. Αρναούτογλου: «Επεσαν πάρα πολύ οι αποδοχές µου»

Πρωταγωνιστούσε την περίοδο που το χρήµα έρρεε άφθονο στα τηλεοπτικά πλατό, µε ένα τηλεπαιχνίδι («Money Drop») και ένα σόου («Οµορφος κόσµος»), πρωταγωνιστεί και τώρα που η κρίση έχει συρρικνώσει για τα καλά το τηλεοπτικό σκηνικό. Με αφορµή τη συµπλήρωση είκοσι χρόνων παρουσίας του στην τηλεόραση, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κάνει την αυτοκριτική του, παραδέχεται ότι έχει κάνει πολλά λάθη, πως αναγκάστηκε να µειώσει πολύ τις αποδοχές του, αλλά αρνείται το ότι υπήρξε κοµµάτι της τηλεοπτικής «φούσκας», την οποία προτιµά να χαρακτηρίζει «τέλος εποχής».

– Επιστρέφετε με την ίδια εκπομπή και το ίδιο κόνσεπτ δέκα χρόνια μετά. Τι αλλάζει;

«Υπάρχει µια διαφορετική Ελλάδα. ∆έκα χρόνια µετά βρίσκοµαι σε µια χώρα που δεν έχει σχέση µε το 2000, όταν πρωτογυρίστηκε η εκποµπή. Συναντώ βοσκούς µε λάπτοπ, ανθρώπους που άφησαν την πόλη και επέστρεψαν στα χωριά τους, συναντώ και πολύ απογοητευµένους ανθρώπους πια. Πρόσφατα µπήκα σε ένα φροντιστήριο µε την κάµερα και έπαθα σοκ µε αυτά που έλεγαν τα παιδιά. ∆εν µπορούν να πιστέψουν αυτό που συµβαίνει, δεν µπορούν να πιστέψουν ότι δεν τους δίνεται καµία ευκαιρία. Πλέον σε χωριά όπου φιλοξενηθήκαµε επί τρεις συνεχείς ηµέρες ζούσαµε µε προϊό ντα παραγωγής των σπιτιών και των κήπων – στα χωριά επιβιώνουν µε δικά τους πράγµατα. Στις επαρχιακές πόλεις δεν βρίσκουν διέξοδο, είναι διαφορετικά».

– Ποια είναι η σχέση αυτών των ανθρώπων με την τηλεόραση;

«Πολλοί είναι απογοητευµένοι, άλλοι τη θεωρούν µοναδική παρέα τους. Μου λένε ότι θέλουν καλή τηλεόραση, άλλοι είναι ευχαριστηµένοι από αυτό που βλέπουν. Στην ουσία πάντως οι γνώµες διίστανται».

– Πώς αντιμετωπίζει ο κόσμος της επαρχίας τα γνωστά τηλεοπτικά πρόσωπα όπως εσείς; Πολλοί και από τον χώρο σας θεωρούνται κόκκινο πανί.

«Αυτό είναι κάτι που δεν είναι εύκολο να σας το απαντήσω. Ο κόσµος έχει κάνει ήδη έναν διαχωρισµό, έχει ξεχωρίσει αυτούς που κάνουν ψυχαγωγία από τους άλλους. Αυτή τη στιγµή το µόνο που µου λένε είναι το ότι χαίρονται που τους θυµηθήκαµε. Νιώθουν ξεχασµένοι επειδή πλέον οι κάµερες δεν πάνε στα χωριά».

– Δουλέψατε την περίοδο των παχιών αγελάδων στην τηλεόραση. Νιώθετε κομμάτι αυτής της «φούσκας» που έσκασε πλέον;

«Στην πραγµατικότητα προσπαθώ να καταλάβω γιατί τώρα όλο αυτό το βλέπουµε ως “φούσκα”».

– Διότι δόθηκαν υπερβολικές αμοιβές και έγιναν εκπομπές οι οποίες ήτανυπερβολικά πολλές.

«∆εν τη θεωρώ “φούσκα”. Ετσι ήταν η τηλεόραση από τη γέννησή της ως πρόσφατα. Είκοσι χρόνια τώρα αυτό ήταν το δεδοµένο. Αυτό που ζούσαµε γενικά στην Ελλάδα ήταν µια “φούσκα”. Πιστεύω ότι απλώς είναι ένα τέλος εποχής. Εγώ θυµάµαι τη ζωή µου πριν από την τηλεόραση και ήταν πολύ δύσκολη σε οικονοµικό επίπεδο. Εχω νιώσει τι θα πει να µην έχεις λεφτά. Στην τηλεόραση πάντα ήταν καλά τα πράγµατα, απλώς τώρα αλλάζει µια εποχή».

– Δηλαδή, δεν έγιναν υπερβολές αυτή την περίοδο στην τηλεόραση;

«∆εν µπορώ να το αιτιολογήσω διότι αν σου δώσει κάποιος χρήµατα το κάνει γιατί πιστεύει ότι θα του τα φέρεις. Αλλιώς δεν θα τα έπαιρναν όλοι όσοι τα πήραν. ∆εν δώρισε κανείς χρήµατα. Τώρα µας φαίνονται πολλά, τότε όµως ήταν φυσιολογικά».

– Εσείς ό,τι πήρατε από την τηλεόραση το δώσατε κιόλας;

«Εχω κάνει την αυτοκριτική µου και κατέληξα σε κάποια συµπεράσµατα. Προσπάθησα να κάνω τη δουλειά µου µε ήθος και να µην προσβάλω κανέναν. Το αν συνέβησαν κάποια γεγονότα και πράγµατα που δεν θα τα έβαζα σήµερα στο µυαλό µου, ναι, συνέβησαν. Νοµίζω ότι όποιος δουλεύει κάνει λάθη».

– Μειώθηκαν οι αποδοχές σας;

«Ναι, µειώθηκαν πάρα πολύ. Το καταλαβαίνω όµως ότι πλέον δεν γίνεται διαφορετικά. ∆εν θα µπορούσα ποτέ για έναν σταθµό που µου έδωσε δουλειά τις καλές εποχές να µη δουλέψω στις δύσκολες µε λίγα. ∆εν γίνεται στα καλά µαζί και στα κακά χώρια. Και σας λέω ότι δεν έχω λύσει το οικονοµικό µου πρόβληµα».
ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: