Την παρέμβαση του ΕΣΡ προκάλεσε η εικόνα που παρουσιάζουν τα προγράμματα των τηλεοπτικών σειρών. Η ανεξάρτητη αρχή προχώρησε χθες στην έκδοση Υπόδειξης προς τις τηλεοπτικές επιχειρήσεις, στις οποίες επισημαίνει ότι αποτελεί υποχρέωσή τους, βάσει νόμου, η παραγωγή νέου προγράμματος.
Αφορμή για την κίνηση αυτή στάθηκε το γεγονός ότι αρκετά κανάλια, ακόμα και τα μεγάλα, καλύπτουν το πρόγραμμά τους με επαναλήψεις, σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους, δεδομένης της αρνητικής κατάστασης που επικρατεί στην αγορά.
Όπως ανέφεραν στελέχη της τηλεοπτικής αγοράς στη «Ν», η παρούσα κατάσταση επιβάλλει περικοπές κόστους της τάξης του 30%. Αν δεν γίνει περικοπή στο πρόγραμμα -το οποίο αποτελεί και το βασικότερο κόστος για ένα κανάλι- θα πρέπει κανείς να στραφεί αλλού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Υπενθυμίζεται ότι τη φετινή χρονιά ακόμα και οι δυο βασικοί παίκτες της εγχώριας τηλεοπτικής αγοράς παρουσιάζουν μεν νέα τηλεοπτικά προϊόντα, τα αντλούν ωστόσο από φθηνότερες αγορές, όπως η γειτονική Τουρκία σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους.
Η διαφημιστική δαπάνη
Επισημαίνεται ότι η συρρίκνωση στην τηλεοπτική διαφήμιση τον τελευταίο ενάμιση χρόνο είναι τέτοια που δεν μπορεί να καλυφθεί από έναν ή δύο μήνες θετικών αποτελεσμάτων.
Από το τέλος του 2009, η τηλεοπτική αγορά έχει απώλειες της τάξης των 200 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση (-40%).
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Αφορμή για την κίνηση αυτή στάθηκε το γεγονός ότι αρκετά κανάλια, ακόμα και τα μεγάλα, καλύπτουν το πρόγραμμά τους με επαναλήψεις, σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους, δεδομένης της αρνητικής κατάστασης που επικρατεί στην αγορά.
Όπως ανέφεραν στελέχη της τηλεοπτικής αγοράς στη «Ν», η παρούσα κατάσταση επιβάλλει περικοπές κόστους της τάξης του 30%. Αν δεν γίνει περικοπή στο πρόγραμμα -το οποίο αποτελεί και το βασικότερο κόστος για ένα κανάλι- θα πρέπει κανείς να στραφεί αλλού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Υπενθυμίζεται ότι τη φετινή χρονιά ακόμα και οι δυο βασικοί παίκτες της εγχώριας τηλεοπτικής αγοράς παρουσιάζουν μεν νέα τηλεοπτικά προϊόντα, τα αντλούν ωστόσο από φθηνότερες αγορές, όπως η γειτονική Τουρκία σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους.
Η διαφημιστική δαπάνη
Επισημαίνεται ότι η συρρίκνωση στην τηλεοπτική διαφήμιση τον τελευταίο ενάμιση χρόνο είναι τέτοια που δεν μπορεί να καλυφθεί από έναν ή δύο μήνες θετικών αποτελεσμάτων.
Από το τέλος του 2009, η τηλεοπτική αγορά έχει απώλειες της τάξης των 200 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση (-40%).
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου