Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Κούγιας: Μου είπαν ότι ο Λαζόπουλος, είναι ερωτευμένος μαζί μου"

Κούγιας: Μου είπαν Σε νέα φάση φαίνεται ότι μπαίνει ο «πόλεμος» μεταξύ Αλέξη Κούγια και Λάκη Λαζόπουλου.

Με συνέντευξή του στο περιοδικό Λοιπόν ο Αλέξης Κούγιας ρίχνει λάδι και… αναζωπυρώνει τη φωτιά που είχε ξεσπάσει πριν από τρία περίπου χρόνια ανάμεσά τους.

Κι ενώ όλοι νομίζαμε ότι πάει, αυτή η κόντρα έληξε, έρχεται ο Αλέξης Κούγιας να μας θυμίσει περσινά, ξινά σταφύλια. Γιατί από ότι φαίνεται ακόμα δεν μπορεί να χωνέψει τη σάτιρα που του έκανε μέσα από το Τσαντίρι ο Λάκης Λαζόπουλος.

Σε παλιότερη λοιπόν συνέντευξή του είχε δηλώσει ότι ο Λάκης Λαζόπουλος ήταν ερωτευμένος μαζί του, γι’ αυτό και ασχολιόνταν τόσο πολύ μ’ αυτόν. Το ίδιο υποστηρίζει και στο Λοιπόν.

«Μου το είπε ο Στάθης Ψάλτης, ο οποίος είναι και παιδικός μου φίλος, γιατί έχουμε μεγαλώσει μαζί σε ένα μικρό χωριό της Κορινθίας, το Βέλο. Ως νέος δικηγόρος έκανα τα συμβόλαια του Ψάλτη, ο οποίος τότε ζητούσε να του γράφει τα κείμενα ο άγνωστος σε όλο τον κόσμο Λάκης Λαζόπουλος. Γνωριστήκαμε σε ένα μικρό σπίτι που είχε ο Ψάλτης στην Κυψέλη. Μετά άρχισε να γράφει κάποια θεατρικά έργα και πάντα είχε μέσα τον Αλέξη Κούγια. Ρώτησα τον Ψάλτη: “Τι έχει πάθει αυτός;” και μου είπε: “Είναι ερωτευμένος μαζί σου”», είπε ο Α. Κούγιας.

Μία ακόμα… «πληγή» που δε λέει να κλείσει είναι ο χαρακτηρισμός «κοντός» που του απέδιδε ο Λαζόπουλος.

«Έχει διαστρεβλώσει πλήρως την εικόνα μου. Πολύς κόσμος που δε με γνωρίζει νομίζει ότι είμαι κοντός ενώ έχω ύψος 1,78μ. Δεν είμαι πανύψηλος, αλλά για την εποχή μου είμαι ένας ψηλός άνθρωπος», δήλωσε ο ποινικολόγος, βγάζοντας από μέσα του το… άδικο που τον πνίγει!!!!

Μάλιστα επιμένει ότι στο γνωστό περιστατικό όπου έβγαινε μπροστά στην κάμερα και έδειχνε τις πληγές του μετά από καυγά με την πρώην σύζυγό του, τα χτυπήματά του δεν ήταν από… τακούνι, όπως είχε πει στην εκπομπή του ο Λαζόπουλος, αλλά από μπράβους.

«Παίρνει προσωπικές στιγμές και προσπαθεί μέσα από αυτές να αλλοιώσει ό,τι με αφορά, να το διαστρεβλώσει. Με χτύπησαν μπράβοι στο πρόσωπό μου, στο γνωστό επεισόδιο και μάλιστα ασκήθηκε και ποινική δίωξη, και αυτός κατάφερε να νομίζουν όλοι ότι με χτύπησε με το τακούνι η πρώην γυναίκα μου», λέει.

Εμείς θα περιμένουμε τώρα την απάντηση του Λάκη Λαζόπουλου από το… Τσαντίρι και θα ξεκινήσει έτσι και πάλι ένα ωραίο γαϊτανάκι δηλώσεων και ίσως και… αγωγών. Συνηθισμένα άλλωστε τα βουνά απ’ τα χιόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: