Έζησε εκ των έσω την εξέλιξη της ιδιωτικής τηλεόρασης
και μάλιστα από ένα πόστο ιδιαίτερα σημαντικό, αυτό του επικεφαλής της
Nielsen Audience Measurement, της πάλαι ποτέ AGB.
O Γιάννης Αναστασάκος,
23 χρόνια μετά κλείνει το κεφάλαιο Nielsen και ανοίγει ένα καινούργιο,
που έχει να κάνει με τις νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο.
Για την πορεία της τηλεόρασης, τις ευκαιρίες που είχε το «μεγάλο κουτί» και τις άλλες που έχασε, το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της, τη διαφημιστική αγορά, την αμφισβήτηση των μετρήσεων της τότε AGB.
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου