Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Γνωστός τραγουδιστής εξομολογήθηκε: “Σκέφτομαι ακόμη και την αυτοκονία!”

Σε απόγνωση φαίνεται πως βρίσκεται ο γνωστός τραγουδιστής Τέρης Χρυσός, ο οποίος δηλώνει πώς βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας. Ο τραγουδιστής που από τα χέρια του πέρασαν πολλά χρήματα δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις οικονομικές του υποχρεώσεις, ούτε να καταβάλει τη μηνιαία δόση στο ΙΚΑ για να γλιτώσει το μικρό του διαμέρισμα που το έχει κατασχέσει το ΙΚΑ.
 
“Σκέφτομαι ακόμα και την αυτοκτονία, αφού αυτό το μήνα δεν δύναμαι να καταβάλω ούτε τη δόση των 250 ευρώ τον μήνα στο ΙΚΑ. Λυγίζω στην ιδέα και μόνο που το σκέφτομαι. Προσπαθώ μόνος μου να τα βγάλω πέρα. Δεν έχω κάποια βοήθεια. Από τα 750 ευρώ της τιμητικής σύνταξης που παίρνω τι να πληρώσω; Τους έκτακτους φόρους, τις ΔΕΚΟ, τα κοινόχρηστα, να φάω, τη δόση για το διαμέρισμα των 55 ετών, του οποίου έχω την επικαρπία; Πολύ συχνά περνάει από το μυαλό μου η σκέψη να δώσω τέλος στη ζωή μου”, αποκάλυψε στην εφημερίδα “Espresso”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: