Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Πηλιχού: γιατί έπαιξε ξύλο με οικοδόμο;

Η Ιωάννα Πηλιχού δεν είναι ένα κορίτσι σαν όλα τα άλλα, αφού είναι περισσότερο αντράκι παρά η γυναίκα-γατούλα: "Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι το κλασικό πρότυπο γυναίκας, ούτε εμφανισιακά, ούτε σαν χαρακτήρας. Ήμουν πάντα αγοροκόριτσο. Από μικρή μου άρεσε να κάνω περισσότερο παρέα με αγόρια, προτιμούσα τις πολεμικές τέχνες από το μπαλέτο. Έτσι είμαι και τώρα", λέει η ηθοποιός!

Εξάλλου ποια γυναίκα θα τα έβαζε εύκολα με άντρες; "Τα έχω βάλει με άνδρα πολλές φορές. Έχω πιαστεί και στα χέρια με έναν οικοδόμο στο δρόμο. Ήμουν με τον τότε σύντροφό μου και παρκάραμε μπροστά σε έναν πεζόδρομο για να δούμε ένα σπίτι που έψαχνα να νοικιάσω. Με το που κατεβήκαμε εκείνος άρχισε να φωνάζει ότι όλοι σταματάνε εκεί. Ο σύντροφός μου δέχτηκε να μετακινήσει το αυτοκίνητο. Όση ώρα τον περίμενα ο άλλος έβριζε και όταν πήγα να του πω ευγενικά να σταματήσει μου είπε “βγάλε το σκασμό εσύ".

Ε, άρχισα κι εγώ να βρίζω, με έπιασε στο κυνήγι και στο τέλος πήραμε σβάρνα κάτι τραπέζια που πίνανε ούζα. Ευτυχώς τον κράτησαν κάποιοι και γλίτωσα. Από τότε το σκέφτομαι δυο φορές πριν τα βάλω με άνδρα", λέει το κορίτσι που όσο και αντράκι να είναι και να έχει παίξει και ξύλο όσο να πεις είναι γυναίκα πάνω από όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: