Image via Wikipedia |
«Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Θάνος Πασχάλης
παραιτήθηκε και αναλαμβάνω προσωπικά τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου
της εταιρείας. Από την πλευρά του Διοικητικού Συμβουλίου της OLYMPIC AIR αλλά
και της Marfin Investment Group (MIG) ευχαριστώ τον κ. Πασχάλη, για την
σημαντική συμβολή του στην λειτουργία της εταιρείας τα δύο τελευταία
χρόνια και του εύχομαι κάθε επιτυχία στις μελλοντικές δραστηριότητές
του» δήλωσε ο κ. Μαλαματίνας, ο οποίος πλέον τυγχάνει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των αερογραμμών.
Επίσης, οι διοικητικές αλλαγές στην OLYMPIC AIR περιλαμβάνουν και την τοποθέτηση του κυβερνήτη, κ. Γ. Μητσέλου στη
θέση του γενικού επιχειρησιακού διευθυντή με αρμοδιότητα τους τομείς
ασφάλειας, ποιότητας εκπαίδευσης, επιχειρήσεις πτήσεων και εδάφους
καθώς και την τεχνική διεύθυνση. Ο κ. Μητσέλος έχει εργαστεί ως
κυβερνήτης και διοικητικό στέλεχος εκπαίδευσης και διασφάλισης ποιότητας
σε αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η θητεία του κ. Μητσέλου στην Etihad Airways, με την οποία η
OLYMPIC AIR διατηρεί στενή συνεργασία, αλλά και η μετοχική συνεργασία
της MIG με την Abu Dhabi Mar στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, αναπόφευκτα
δημιουργούν προσδοκίες για το ξεδίπλωμα ενός ευρύτερου επιχειρησιακού
σχεδίου με την περιοχή του Περσικού Κόλπου, που μπορεί να συμπεριλάβει
κινήσεις εξωστρέφειας και για τις αερογραμμές.
Ακόμη, σύμφωνα με πληροφορίες, μελετάται η επέκταση των συνεργασιών
της OLYMPIC AIR, κυρίως με τις Κυπριακές Αερογραμμές, οι οποίες
αντιμετωπίζουν μεν οικονομικά προβλήματα, αλλά διαθέτουν εκταταμένο
δίκτυο, καθώς και με τις KLM και Delta, με τις οποίες η OLYMPIC
συνεπιχειρεί με πτήσεις κοινού κωδικού.
Υπό εξέταση τελεί εκ νέου και το σενάριο της εισόδου της OLYMPIC
AIR στην Sky Team, ούτως ώστε να μπει σε μία διεθνή αεροπορική συμμαχία.
Ωστόσο, όλα αυτά τα σενάρια μένουν να αποδειχθούν.
Πάντως, κύκλοι της εταιρίας μεταδίδουν ότι η ανάληψη της OLYMPIC
AIR από τον διευθύνοντα σύμβουλο της MIG, σε συνδυασμό με την πρόσφατη
αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 120 εκατ. ευρώ σημαδοτούν την
εμπιστοσύνη του μετόχου των αερογραμμών, καθώς είχε προηγηθεί ένα
οικονομικό συμμάζεμα που έχει καταστήσει τις ζημιές της εταιρίας
διαχειρίσιμες και την κατάστασή της βιώσιμη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου