Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Το πρόβλημα υγείας της Ελεονώρας Μελέτη

Γιατί εγκατέλειπε το πλατό της εκπομπής σε κάθε διαφημιστικό διάλειμμα;
"Το πρόλαβα!", είπε η Ελεονώρα Μελέτη αμέσως μετά το τέλος των διαφημίσεων, καθώς μόλις είχε καθίσει σε μια καρέκλα που προστέθηκε δίπλα στον καναπέ. Η παρουσιάστρια προσπάθησε να προσπεράσει το θέμα, όμως ένα μπέρδεμα στο λόγο την ανάγκασε λίγο αργότερα να μιλήσει για τις δύσκολες στιγμές που περνάει...

"Έχω περάσει ένα πάρα πολύ δύσκολο βράδυ αγαπημένοι μου φίλοι! Δεν θέλω να ξέρετε το λόγο, δεν χρειάζεται κιόλας... αλλά έχω έρθει άυπνη, αφυδατωμένη, κουρασμένη...". είπε.

"Απαίτησα κι εγώ να μην κάθεται στον καναπέ δίπλα μου" είπε ο Γιώργος Κασπίρης. "Η λέξη κλειδί είναι αφυδατωμένη", πρόσθεσε η Σάνυ Μπαλτζή.

"Ας το αποκαλύψουμε, Ανοίξτε το πλάνο!", είπε η Ελεονώρα και την είδαμε με σηκωμένο φορεματάκι να κάθεται σε μια καρέκλα και όχι στον καναπέ. "Γι' αυτό δεν σηκώνομαι, γιατί πρέπει να είμαι κοντά στην έξοδο!", δήλωσε γελώντας.

Μαντέψτε τι της συνέβη...

Δείτε το βίντεο:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: