Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Gala εξομολόγησης για τη Λαμπίρη

«Ο Θανάσης μού έχει βγάλει πράγματα από μέσα μου! Στην κυκλοθυμία μου έχει βρει τον τρόπο που πρέπει για να με χειρίζεται. Αυτό, λοιπόν, είναι το όπλο που με κέρδισε πραγματικά και με έλυσε. Μου έσπασε κάθε ανασφάλεια, κάθε φραγμό, κάθε επιφυλακτικότητα... Απλώς με ξεγύμνωσε».

Η Χριστίνα Λαμπίρη κάνει ποδαρικό στο πρώτο «Gala» για το 2010 και μιλάει για τον σύζυγό της Θανάση Αδαμόπουλο και την ευτυχισμένη ζωή που της χαρίζει. Η νιόπαντρη παρουσιάστρια του «Super star» αυτή την Κυριακή αποκαλύπτει στη Μαρία Σταματέρη (Star, 23.15) τα νέα δεδομένα στην προσωπική της ζωή.

Για τη μεγάλη δημοσιότητα που πήρε το θέμα του γάμου της αναφέρει χαριτολογώντας: «Δεν πίστευα ποτέ ότι αυτός ο γάμος θα ενδιέφερε κάποιον, σ’ το ορκίζομαι! Απλώς είναι ένας γάμος. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρει κάποιον άγνωστό μου άνθρωπο; Οταν λοιπόν με έπαιρναν τηλέφωνο οι συνάδελφοι και μου έλεγαν “Πού θα γίνει για να στείλουμε φωτογράφο;”, ένιωθα τουλάχιστον για δύο εβδομάδες σταρ κι εγώ».

Η παρουσιάστρια χαρακτηρίζει τη σχέση της με τον σύζυγό της Θανάση Αδαμόπουλο «καρμική» και μιλάει τόσο για την γνωριμία τους όσο και για την πρόταση γάμου.

Στην ερώτηση της οικοδέσποινας του «Gala» αν η κόρη της, Μαρίσα, ήθελε να τη δει παντρεμένη, η Χριστίνα Λαμπίρη απαντά: «Ναι, ήθελε να με... αποκαταστήσει. Λόγω του δεσίματος που έχουμε και επειδή λείπει τώρα, το μυαλό της είναι σ’ εμένα. Αλλά θέλω να σου πω το εξής και το ίδιο ισχύει και για τον Θανάση. Με τους πρώτους ανθρώπους που το συζητήσαμε ήταν τα παιδιά μας. Πήραμε πρώτα την έγκριση και την ευχή τους και μετά είπαμε “και τώρα συνεχίζουμε”».

Για την αγαπημένη του σύζυγο μιλάει αποκλειστικά στην εκπομπή ο Θανάσης Αδαμόπουλος σε μία από τις σπάνιες εμφανίσεις του. «Η Χριστίνα είναι πάρα πολύ ευαίσθητη, είναι πάρα πολύ καλό παιδί. Αλλωστε, αν δεν είχε όλα αυτά τα προσόντα, τα οποία συμπίπτουν με τα δικά μου, θα την παντρευόμουν;» 

Δεν υπάρχουν σχόλια: