Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Αισιόδοξα τα μηνύματα για τη διαφήμιση στις εφημερίδες

Με ιδιαίτερα αισιόδοξα μηνύματα για τη διαφήμιση στις εφημερίδες, λόγω της σημαντικής αύξησης που καταγράφηκε τον Ιανουάριο στη διαφημιστική τους δαπάνη και με «χαμόγελα» για την τηλεόραση, έκανε ποδαρικό το 2010.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Media Services, η διαφημιστική δαπάνη, στα Μέσα -τηλεόραση, περιοδικά, εφημερίδες, ραδιόφωνο- διαμορφώθηκε στα 140,67 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 20,58% στις εφημερίδες και βελτίωση της τάξης του 2,03% στην τηλεόραση, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2009.
Υπενθυμίζεται ότι, την περσινή περίοδο (τον Ιανουάριο του 2009), η ύφεση που έπληξε τα ΜΜΕ το 2009 δεν είχε κάνει ακόμα αισθητή την εμφάνισή της, ενώ στην ατζέντα της χρονιάς υπήρχε η θετική προοπτική εκλογικής αναμέτρησης (οι ευρωεκλογές), γεγονός το οποίο παραδοσιακά βελτιώνει το κλίμα στην αγορά και «τονώνει» τα μεγέθη της διαφήμισης.
Στην παρούσα φάση -και παρά το ότι οι διεθνείς εξελίξεις δείχνουν ότι η διαφημιστική δαπάνη στο εξωτερικό ανακάμπτει με ταχύτερους ρυθμούς από ό,τι αρχικά είχε εκτιμηθεί, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία των διεθνών οίκων- στην Ελλάδα το ευρύτερο κλίμα δεν βρίσκεται και στην καλύτερή του φάση.
Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη συγκράτηση που παρουσιάζει η διαφημιστική δαπάνη τον Ιανουάριο στα άλλα δύο υπό εξέταση Μέσα -στα περιοδικά κατά 18,77% και στο ραδιόφωνο κατά 5,87%-, φαίνεται ότι υπάρχει μετατόπιση των διαφημιζομένων κατά κύριο λόγο προς τις εφημερίδες και την τηλεόραση.
Ειδικότερα, η αύξηση στη διαφημιστική δαπάνη των εφημερίδων υποδεικνύει ότι η μεγάλη κρίση, που πλήττει κυρίως τα περιοδικά, μπορεί να αποδειχθεί προς όφελος των ημερήσιων και εβδομαδιαίων φύλλων.
Πρέπει να επισημανθεί σε αυτό το σημείο ότι η πορεία της διαφημιστικής δαπάνης δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνη των διαφημιστικών εσόδων, αφού δεν είναι σε καμία περίπτωση ανάλογη. Η μεταβολή των μεγεθών της διαφημιστικής δαπάνης, τον Ιανουάριο, αποτυπώνει την τάση των διαφημιζομένων να επιλέγουν για την προβολή τους ολοένα και περισσότερο τις εφημερίδες. Το γεγονός αυτό, όταν η τρέχουσα δύσκολη κατάσταση εξομαλυνθεί, θα μεταφραστεί και σε διαφημιστικά έσοδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: