Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

"Χαζοπαππούς" ο Κοντολάζος

Ενας ευτυχισμένος χαζοπαππούς! Ο Δημήτρης Κοντολάζος δεν κρύβει τη χαρά του για τη χαριτωμένη εγγονούλα του που είναι έντεκα μηνών, την οποία απέκτησε από την κόρη του Φαίη Σπανού (είναι «καρπός» μιας παλιάς σχέσης του -εκτός γάμου- με την Τίνα Σακελλάριου).

Ο δημοφιλής τραγουδιστής μιλάει για πρώτη φορά για τη σχέση του με την κόρη του, που γνώρισε πριν από μερικά χρόνια, όταν εκείνη -και η μητέρα της- αποκάλυψε στα κανάλια ότι είναι παιδί του. «Τη Φαίη τη δέχτηκα αμέσως ως βιολογικό παιδί μου και έχουμε μια πολύ καλή σχέση. Και η νυν γυναίκα μου, η Καρολίνα συνηγόρησε σε αυτό κι εγώ ούτε έψαξα τίποτα, το δέχτηκα το παιδί με μεγάλη χαρά. Για μένα θεωρείται και είναι πλέον η πρώτη μεγάλη κόρη μου -γιατί έχω κι άλλες δύο κόρες μικρότερες από τους δύο γάμους μου, που υπεραγαπώ- και είμαι στο πλευρό της σε ό,τι χρειαστεί. Εχω τακτική επικοινωνία μαζί της και με τον άντρα της, τον Μάνο. Πηγαίνω στο σπίτι των παιδιών για φαγητό και για καφέ κι εκείνα έρχονται στο δικό μας σπίτι, βγαίνουμε έξω και όλοι μαζί τα περνάμε πολύ όμορφα. Οσο για την εγγονούλα μου, με κάνει να νιώθω με όλη τη σημασία της λέξης... χαζοπαππούς!» (Στη φωτό ο Κοντολάζος όταν μεσουρανούσε στο ελληνικό τραγούδι και δεν ήταν, βέβαια, χαζοπαπούς).

Δεν υπάρχουν σχόλια: