Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Πρώτο πιάτο, διαζύγιο Ελένης!

Εμπνέεται κυρίως από την επικαιρότητα και προκαλεί τους ουρανίσκους με τους «καυτούς» πρωταγωνιστές της ελληνικής showbiz. O σεφ Xάρης Ανδριώτης στολίζει τα πιάτα του με τα... κάλλη της Πετρούλας, το εθνικό -πλέον- διαζύγιο της Ελένης Μενεγάκης και του Γιάννη Λάτσιου, αλλά και το κουνέλι της Ζέτας Θεοδωρακοπούλου. Πώς; Απλώς χρησιμοποιώντας μεγάλη δόση εποικοδομητικής τρέλας, φαντασία και τις γνώσεις του!

Το νέο του πιάτο δεν θα μπορούσε να ήταν άλλο από το... εθνικό διαζύγιο Μενεγάκης - Λάτσιου. «Αυτές τις μέρες έχω στα σκαριά το νέο μου πιάτο που δεν είναι άλλο από το διαζύγιο Ελένης - Γιάννη. Δεν είναι εύκολη υπόθεση, θέλει αρκετή δουλειά, αλλά σκέφτομαι να βάλω πολλά θαλασσινά, μπόλικη σάλτσα και για στόλισμα μαϊντανό»!

«Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ανακατεύομαι στις κουζίνες» συνεχίζει. «Να φανταστείτε πως η μάνα μου με μάλωνε κάθε φορά που μπλεκόμουν στα πόδια της, αλλά δεν κατάφερε να με αποτρέψει από το να καταπιαστώ με τις κουτάλες. Τελικά αποφάσισα πως ήθελα να ασχοληθώ επαγγελματικά με τη μαγειρική ύστερα από ένα ταξίδι μου στην Ιταλία. Ενας φίλος σεφ με μύησε στα μυστικά της και να ’μαι τώρα εδώ!» λέει γελώντας, ενώ έχει πιάσει στα χέρια του ένα μεγάλο κουζινομάχαιρο. «Μη φοβάστε! Είμαι ακίνδυνος. Καμιά φορά νιώθω σαν τους... σαμουράι. Εχω να τα βγάλω πέρα με φιλέτα, κολοκύθια, ζυμαρικά και ό,τι άλλο μπορεί να σκεφτεί ο νους σας» εξηγεί και ταυτόχρονα ολοκληρώνει τη σπεσιαλιτέ του: «Αυτό εδώ πρόκειται για αριστούργημα!Τρελαίνει κόσμο. Είναι το πιάτο στήθος Πετρούλα, κοτόπουλο με χοντρό τυρί Αφρούλας. Μου το ζητάνε διαρκώς οι πελάτες στο μαγαζί όπου εργάζομαι». Πάνω στον πάγκο εργασίας του έχει ήδη έτοιμες άλλες τέσσερις τέτοιες... VIP δημιουργίες.

«Επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω τα ολοκαίνουργια πιάτα μου» λέει ευγενικά και ξεκινάει: «Σαλάτα ρόκα Ταχτσίδης με ξανθιά σος Σάσα Μπάστα, μια υγιεινή και νόστιμη δημιουργία. Γεμιστό μπιφτέκι αυτόφωρο Αλεξανδράτου με ρύζι Ψωμόπουλο ζουμερό και χορταστικό. Φιλέτο ψιλού μοσχαριού με λαχανικά «οοο σουλτάν» (που είπε και η Πετρούλα) και σάλτσα barbeque «μόλις τελείωσα» (επίσης τάδε έφη Πετρούλα). Βέβαια με αυτό που θα γλείφετε ακόμη και τα δάχτυλά σας είναι το στιφάδο κουνέλι της Ζέτας!» λέει στρώνοντας την περούκα του και συμπληρώνει: «Α! Μην κοιτάτε την περούκα. Είναι το φετίχ μου στην κουζίνα. Τη φοράω πού και πού για χαβαλέ. Αλλωστε αυτό δεν είναι η ζωή; Μια μεγάλη πλάκα. Χωρίς γέλιο δεν γίνεται τίποτα. Αυτό που λέω πάντα στους πελάτες μου είναι πως η ζωή θέλει καλοπέραση και άφθονο χαμόγελο. Αυτό είναι το αλατοπίπερο στην καθημερινότητά μας».

Τέλος, μας προσφέρει μια δροσιστική ποικιλία «Αννα Βίσση με μέλι Νίνο και φιλέτο αμύγδαλο Δούκισσα Νομικού» για να μας γλυκάνει, ενώ μας κλείνει και το επόμενο ραντεβού: «Παιδιά, μην ξεχνιέστε: η επικαιρότητα τρέχει και ο σεφ δημιουργεί!»  ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ  Φωτ.: ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΦΕΪΘΦΟΥΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: