Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

"Ή εγώ ή αυτοί... κάποιος δεν θα ζούσε"

«Δεν υπήρχε περίπτωση να αντέξω να ζω βιασμένη. Θα έφευγαν ζωντανοί ή αυτοί ή εγώ!» Η 40χρονη ιδιοκτήτρια καταστήματος ρούχων που βίωσε έναν διπλό εφιάλτη, της ληστείας και της απόπειρας βιασμού, ήταν ακόμα ταραγμένη και η φωνή της φανέρωνε τον τρόμο της. Μόλις λίγες ώρες νωρίτερα ένας κακοποιός εισέβαλε στο μαγαζί της με σκοπό να τη ληστέψει, προτίμησε όμως ξαφνικά να αφήσει αυτή τη... δουλειά για τον συνεργό του και εκείνος αποφάσισε να ξεσπάσει πάνω στη μικροκαμωμένη γυναίκα τις διεστραμμένες ορέξεις του. Πρωταγωνίστρια του πρωτοφανούς περιστατικού είναι η 40χρονη Μαρία Κ., που έχει ένα κατάστημα λίγων τετραγωνικών στο Περιστέρι.

Ηταν 9.30 το βράδυ όταν ξαφνικά όρμησε μέσα στο κατάστημα ένας μετρίου αναστήματος νεαρός με χακί μπουφάν και μπλουτζίν παντελόνι, που φορούσε ακόμα την κουκούλα του μπουφάν. Πριν προλάβει να αντιδράσει, ο νεαρός την είχε αρπάξει από τα μαλλιά και άρχισε να τη σέρνει προς το πίσω μέρος του μαγαζιού.
«Ληστεία» της φώναξε και η γυναίκα σκέφτηκε ότι ήθελε να την κλείσει στην 1x1 αποθηκούλα που έχει εκεί, για να μπορέσει να δράσει ανενόχλητος. Οταν όμως μπήκε μαζί της και αντί να ανοίξει το φως κατέβασε το παντελόνι του, η γυναίκα πάγωσε.

«Ενιωσα ένα μυρμήγκιασμα στο κορμί μου. “Χριστέ μου, βοήθησέ με τώρα. Θα αυτοκτονήσω άμα γίνει κάτι” είπα μέσα μου, ενώ για να κερδίσω χρόνο, του είπα να ηρεμήσει και να πάρει την τσάντα μου με τα 1.000 ευρώ που είχα πάνω στο γραφείο», μας περιέγραψε η Μαρία. «Εκείνος όμως άπλωσε τα χέρια του, οπότε και εγώ άρχισα να παλεύω. “Βαγγέλη, φέρε το όπλο, αυτή δεν μπορώ να την καταφέρω. Είναι ζόρικη”, φώναξε στον συνεργό του, που άκουγα να μαζεύει πράματα και να ανοίγει το συρτάρι με τις εισπράξεις. Παράλληλα, έβγαλε μια μονωτική ταινία και προσπάθησε να με δέσει. Νομίζοντας ότι μου είχε φράξει το στόμα, πήγε να δέσει τα χέρια μου. Μέσα στο σκοτάδι δεν έβλεπε και εγώ δεν μιλούσα», πρόσθεσε και σταμάτησε για λίγο να πάρει ανάσα.

«Εγώ όλη αυτή την ώρα σκεφτόμουν τη Μαρία. Πώς θα ξυπνήσω το πρωί. Πώς θα χτενιστώ και θα φτιαχτώ όταν μέσα μου θα είμαι σαπίλα. Στο σκοτάδι προσπαθούσα να βρω τα ποτήρια. Βρήκα το κουζινομάχαιρο που καθαρίζω μήλα. Τ’ αρπάζω και το χώνω πιο πάνω από το γόνατό του. Φωνάζω για βοήθεια. Ακουσε τις φωνές μου η κυρά Βαρβάρα στον τέταρτο, βγήκε στο μπαλκόνι και έβαλε και κείνη τις φωνές. Σφύριξε ο άλλος συνθηματικά κι έφυγαν και οι δυο», ολοκληρώνει την περιγραφή της η ιδιοκτήτρια του καταστήματος. Οι δράστες άρπαξαν 200 ευρώ, δυο κινητά τηλέφωνα, ένα laptop και τέσσερα δερμάτινα μπουφάν αξίας 2.000 ευρώ. ΜΑΝΟΣ ΤΣΑΛΔΑΡΗΣ  Φωτ.: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΛΟΦΟΜΗΤΣΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: