Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Τιμοκατάλογοι σούπερ μάρκετ στο Ίντερνετ

Ηλεκτρονικό καλάθι της νοικοκυράς κατά της ακρίβειας θέτει σε εφαρμογή το υπουργείο Οικονομίας. Το Παρατηρητήριο Τιμών, στο οποίο ήδη εμφανίζονται 1.000 προϊόντα σούπερ μάρκετ, θα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να συγκρίνουν εύκολα τις τιμές ανάμεσα στις αλυσίδες και να επιλέγουν τη φθηνότερη.
Κάθε καταναλωτής θα μπορεί να φτιάχνει το δικό του καλάθι προϊόντων και να πληροφορείται την ίδια στιγμή πόσο κοστίζει στο σύνολό του σε καθεμία από τις εννέα μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας.

Ήδη για τον σκοπό αυτό η ηγεσία του υπουργείου Οικονομίας το προηγούμενο διάστημα προχώρησε σε συναντήσεις με εκπροσώπους του λιανεμπορίου τροφίμων, με σκοπό την πιο αποτελεσματική λειτουργία του Παρατηρητηρίου, αλλά και τη συγκράτηση των ανατιμήσεων που ήδη έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στα ράφια από τις αρχές του έτους σε αρκετά προϊόντα.

Στόχος του υπουργείου είναι το νέο σύστημα να είναι έτοιμο μέχρι το Πάσχα. Αρμόδια στελέχη του υπουργείου θεωρούν ότι το μέτρο αυτό θα συμβάλει στη συγκράτηση των τιμών στα είδη ευρείας κατανάλωσης και θα δημιουργήσει συνθήκες εντονότερου ανταγωνισμού προς όφελος του καταναλωτή. Επιπλέον, άμεσα θα μπουν στο Παρατηρητήριο και οι τιμές προϊόντων και υπηρεσιών και άλλων κλάδων, όπως της ένδυσης και της υπόδησης, της υγείας, των μεταφορών, της ψυχαγωγίας κ.λπ.

«2+1 δώρο αλλά με μέτρο», λέει το υπουργείο
Επίσης, με σχέδιο αγορανομικής διάταξης που εστάλη ήδη σε βιομηχανίες, εισαγωγικές εταιρείες, αλλά και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, το υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ανάπτυξης προωθεί την κατάργηση του μόνιμου χαρακτήρα που έχουν αποκτήσει οι προσφορές σε προϊόντα π.χ. 1+1 ή 2+2. Στελέχη του υπουργείου Οικονομίας υποστηρίζουν ότι η εφαρμογή της αγορανομικής διάταξης θα οδηγήσει σε μειώσεις τιμών των προϊόντων, καθώς όπως λένε οι επιχειρήσεις θα αναγκαστούν να βρουν άλλον τρόπο προσέγγισης των πελατών τους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία χρόνια, που οι προσφορές του τύπου 1+1 ή 2+1 προϊόντα έγιναν καθεστώς στα ράφια των σούπερ μάρκετ, οι καταναλωτές έφθασαν να πραγματοποιούν τις αγορές τους με βάση τις πρόσφορες και όχι το ίδιο το προϊόν. Όπως έλεγαν στελέχη του υπουργείου Οικονομίας, η αλλαγή που προωθείται και η οποία θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις προωθητικές ενέργειες μόνο με καθορισμένο χρόνο ισχύος, που δεν θα μπορεί να ξεπερνά τον έναν μήνα και θα επαναλαμβάνεται για το ίδιο προϊόν μέχρι και τρεις μήνες μέσα στο έτος, θα αναγκάσει σε μειώσεις τιμών. Εκτιμάται ότι η ρύθμιση αυτή μπορεί να φέρει μειώσεις τιμών κατά μέσο όρο 1% στα ράφια των σούπερ μάρκετ. ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ στη φωτό για να διαβάσετε τον πίνακα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: