Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

"Ο Μουρατίδης μου έλεγε Ι love you"


«Ο Μουρατίδης έμενε ευχαριστημένος σε όλα τα live και μου έλεγε “I love you”. Νόμιζα πως αυτό που μου εξέφραζε ήταν αληθινό». Απογοητευμένη από την αυστηρή κριτική του Νίκου Μουρατίδη στον ημιτελικό του περασμένου Σαββάτου δηλώνει η γλυκιά Ελένη Αλεξανδρή που αποχώρησε από το «X-Factor», ενώ τονίζει πως περίμενε ότι θα τον είχε στο πλευρό της όπως πάντα!

Κόρη ιερέα, με πανεπιστημιακές σπουδές στη μουσική, αποφάσισε να ταξιδέψει από τον Καναδά όπου ζούσε με την οικογένειά της για να κυνηγήσει το όνειρό της στην Ελλάδα. Στήριγμά της στην προσπάθειά της ήταν και είναι πάντα ο πατέρας της, ο πατήρ Νικόλαος. Η Ελένη Αλεξανδρή, η εντυπωσιακή κοκκινομάλλα με τη βελούδινη φωνή και την εξαιρετική σκηνική παρουσία, μπορεί να απογοητεύτηκε που δεν έφτασε στον τελικό του «Χ-Factor», ωστόσο δηλώνει αποφασισμένη να πετύχει το στόχο της!

«Αισθάνομαι πολύ τυχερή που κατάφερα να μπω στο παιχνίδι και να φτάσω ώς εδώ, ωστόσο είναι αλήθεια πως δεν περίμενα ότι θα ήμουν εγώ αυτή που θα έφευγε. Πίστευα ότι θα έφτανα μέχρι και τον τελικό» δηλώνει η Ελένη που δεν φοβάται να εκφράσει και τα συναισθήματά της για τον Νίκο Μουρατίδη: «Καθ’ όλη τη διάρκεια των live ο κ. Μουρατίδης έμενε ευχαριστημένος. Μάλιστα, μου έλεγε συχνά “I love you” και του το ανταπέδιδα. Νόμιζα πως αυτό που μου εξέφραζε ήταν αληθινό. Ισως η κακή κριτική του να ήταν αυτή που με πείραξε περισσότερο απ’ όλα και όχι το γεγονός ότι βγήκα από το παιχνίδι. Από την άλλη, την ώρα της αποχώρησης ο Γιώργος Θεοφάνους φαίνεται πως ήταν αυτός που με ενθάρρυνε. Μου είπε πως θα είναι κοντά μου. Μακάρι. Θα ήταν μεγάλη μου τιμή να ασχοληθεί μαζί μου».

Η αγάπη που δέχτηκε η Ελένη από τους θαυμαστές της μέσω μηνυμάτων στο Facebook την έκανε να νιώσει καλύτερα και να αναπτερωθεί το ηθικό της. «Χωρίς υπερβολή, δέχτηκα εκατοντάδες μηνύματα και οφείλω ένα μεγάλο “ευχαριστώ” σε όλους αυτούς που με ψήφισαν. Ασχέτως από την απογοήτευση που ένιωσα, πρέπει να παραδεχτώ πως από το “X-Factor” με γνώρισε αρκετός κόσμος και μάλιστα με πλησίασαν και κάποιοι επιχειρηματίες για να συνεργαστούμε».

Ο άνθρωπος που έπεισε την Ελένη να δηλώσει συμμετοχή σε αυτό το μουσικό διαγωνισμό ήταν ο πατέρας της, ο παπα-Νικόλας. «Είναι ο μάνατζέρ μου. Μπορεί να είναι ιερέας, αλλά είναι πολύ ανοιχτόμυαλος και πολύ δραστήριος άνθρωπος. Να φανταστείτε πως αυτός μου βρήκε δουλειά στα νυχτερινά μαγαζιά όπου εμφανιζόμουν προτού μπω στο παιχνίδι». Η Ελένη έχει ακόμη έναν αδελφό. Αυτό που της λείπει από τη ζωή της στον Καναδά είναι η οικογένειά της και οι φίλοι της. «Μου λείπουν όλοι τόσο πολύ! Εχω καιρό να τους επισκεφτώ. Οι γονείς μου θα έρχονταν στην Ελλάδα στον τελικό, αν περνούσα, αλλά τελικά τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα περίμενα» σημειώνει και το πρόσωπό της αλλάζει για λίγο όψη. «Η ζωή όμως συνεχίζεται. Θέλω να πιστεύω πως τα καλύτερα έρχονται. Ελπίζω να τραγουδήσω καλά τραγούδια και σιγά-σιγά να καταξιωθώ στο χώρο».  ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ  Φωτ.: ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΦΕΪΘΦΟΥΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: