Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Ταξίδι στον χρόνο με τρένο!

«Για εμάς τους μεγαλύτερους, που έχουμε ζήσει και στην κανονική λειτουργία τους αυτά τα- μουσειακά πια σήμερατρένα, σίγουρα μια ακόμα διαδρομή εξακολουθεί να μας συγκινεί ιδιαίτερα! Μας εκπλήσσει, μάλιστα, που και νέα παιδιά δείχνουν ανάλογα συναισθήματα αγάπης κι ενδιαφέρον για τον σιδηρόδρομο».
Φωτογραφία
Θα κάνουν βόλτα στο παρελθόν, θα κινηθούν με βαγόνια και μηχανές εποχής πάνω στις ράγες. Λάτρεις των μέσων σταθερής τροχιάς, γυρίζουν το ερχόμενο Σάββατο (11.00), στη Μαγνησία, τον χρόνο πίσω. «Ταξιδεύουν» ώς και το 1912, τότε που κατασκευάστηκε η πιο παλιά εν λειτουργία ελληνική ατμάμαξα του Πηλίου. Αυτή είναι που θα μεταφέρει ώς και εκατό από τα μέλη του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου (ΣΦΣ) στα οποία ανήκει η ιδέα για μια ημερήσια εκδρομήφωτογραφική εξόρμηση, με το φρεσκοσυντηρημένο ειδικά για το δρομολόγιο αυτό ατμήλατο, στο τμήμα Άνω Λεχώνια- Μηλιές, μετ΄ επιστροφής.
Μία ημέρα αργότερα (12.00), σειρά θα έχει μιαν άλλη ιστορική, γερμανική οτομοτρίς: η μοναδική, τόσο παλιά και με δυνατότητα άμεσης λειτουργίας, μουσειακή αυτοκινητάμαξα ογδόντα θέσεων, η Linke-Ηofmann, του 1937. Πιστό αντίγραφο των αντίστοιχων Ιντερσίτι που κυκλοφόρησαν προπολεμικά για πρώτη φορά στη Γερμανία θα συρθεί, μαζί με δρεζίνες (μικρά σιδηροδρομικά οχήματα με μηχανή αυτοκινήτου), πάνω στη λεγόμενη μετρική (πλάτους ενός μέτρου) γραμμή. Θα διανύσει την απόσταση από το Βελεστίνο ώς το Αερινό, θα ακολουθήσει τα χνάρια της παλιάς θεσσαλικής σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου- Καλαμπάκας.
«Προσωπικά, η χαρά μου είναι απερίγραπτη, γιατί ένα τρένο με το οποίο ταξίδευα όταν ήμουν παιδί το βλέπω και σήμερα- χάρη στις πρωτοβουλίες,
την εθελοντική εργασία και την από μέρους μας κάλυψη των εξόδων συντήρησης- να μπορεί εκ νέου να κυκλοφορεί! Μου θυμίζει και τα νεανικά χρόνια μου, τον καιρό που μ΄ ένα παρόμοιο είχα μετακινηθεί τόσο στην κύρια γραμμή Αθηνών- Θεσσαλονίκης όσο και στο τοπικό δίκτυο της Θεσσαλίας. Τότε είχα προλάβει και τις ατμομηχανές, πριν αποσυρθούν οριστικά το 1970. Τώρα, έπειτα από τέσσερις δεκαετίες, θα ξαναμπώ σε μία από αυτές!», λέει στα «ΝΕΑ» ο ναυπηγός κ. Δημήτρης Καρατώλος, διαχειριστής της- θυγατρικής του ΣΦΣ- Εταιρείας Μουσειακών Σιδηροδρόμων (ΕΜΟΣ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: