Γράφει η Νατάσα Μπαστέα
Η συζήτηση για την κρίση, τη γενικότερη αλλά και ειδικά του Τύπου, δεν λέει να κοπάσει. Αξίζει όμως να ρίξουμε μια ματιά στην εξέλιξη των ΜΜΕ στη χώρα μας τα τελευταία 15 χρόνια. Και ίσως καταλήξουμε ότι η κρίση του Τύπου στην Ελλάδα δεν είναι μια εντελώς καινούργια υπόθεση... Η ελληνική αγορά κατακλύζεται από πλήθος ΜΜΕ- ηλεκτρονικά μέσα τοπικής και εθνικής εμβέλειας, καθώς και έντυπα περιφερειακής ή εθνικής κυκλοφορίας.
Οι τηλεοπτικοί σταθμοί υπολογίζονται στους 160, οι ραδιοφωνικοί γύρω στους 1.200, οι εφημερίδες στις 280 και τα περιοδικά στα 800, ενώ υπάρχει πληθώρα διαδικτυακών πυλών και μπλογκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου