Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 16 Μαΐου 2010


«Η μόνη λύση για να σωθώ και να σώσω από την πείνα τα παιδιά μου είναι να πουλήσω το νεφρό μου. Είμαι 46 ετών, υγιής, αλλά απεγνωσμένος». Με λίγες λέξεις, αλλά αρκετές για να προκαλέσουν σοκ και θλίψη, ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες του Πειραιά περιγράφει στην «Espresso» το οικονομικό αδιέξοδο που βιώνει εδώ και λίγους μήνες και τον οδήγησε στην πιο δύσκολη απόφαση της ζωής του: να πουλήσει έναντι αδράς αμοιβής ένα ζωτικό του όργανο. Μάλιστα για να το πετύχει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα δεν δίστασε να απευθυνθεί ακόμη και σε ιδιωτικό ερευνητή ζητώντας να του βρει σύντομα συμβατό δότη!

«Είμαι ένα βήμα πριν από τη φυλακή κι αν δεν βρεθεί σύντομα υποψήφιος αγοραστής, τότε τα πάντα θα χαθούν. Είναι η μοναδική μου ελπίδα. Εγώ μπορώ να ζήσω με ένα νεφρό, η οικογένειά μου όμως δεν θα αντέξει να ζήσει στον δρόμο» τόνισε με δάκρυα στα μάτια ο 46χρονος Ι.Χ. και πρόσθεσε: «Τα χρέη με έχουν πνίξει. Η επιχείρηση έπεσε έξω. Αναγκάστηκα με πόνο ψυχής να απολύσω δεκάδες άτομα. Το να δώσω το νεφρό μου δεν είναι τίποτα. Για την οικογένειά μου θα έκανα τα πάντα».
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: