Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ο Ρεχάγκελ φεύγει, ο Σάντος δηλώνει «έτοιμος για δουλειά»


Ο Οτο Ρεχάγκελ (πάνω δεξιά) αποχαιρέτησε τους διεθνείς, παρέμεινε στη Νότια Αφρική και ετοιμάζεται να παραδώσει τη σκυτάλη. Ετοιμος να διαδεχθεί τον πετυχημένο προπονητή εμφανίζεται ο Φερνάντο Σάντος (πάνω αριστερά), που δηλώνει στα «ΝΕΑ»: «Είμαι έτοιμος να εργαστώ ξανά. Είχα προτάσεις και τις απέρριψα».
Ο Φερνάντο Σάντος δεν βρίσκεται πλέον στη Βραζιλία. Εκεί ήταν με στόχο να δει τον γιο του, αλλά τις τελευταίες ημέρες επέστρεψε στην Πορτογαλία. Και από εκεί μίλησε στην «ΟΜΑΔΑ» για όσα ακούγονται σχετικά με το ενδεχόμενο να αναλάβει την Εθνική μας ομάδα μετά το οριστικό «τέλος» της εποχής Ρεχάγκελ. Προσέξτε τι ακριβώς είπε ο προπονητής: «Μέχρι στιγμής δεν έχω πρόσκληση. Μέχρι στιγμής, ξαναλέω. Δεν μπορώ να πάω μόνος μου να χτυπήσω μια πόρτα. Βέβαια, γνωρίζω τι λέγεται στην Ελλάδα και με ενδιαφέρει. Υστερα από ένα διάστημα που ξεκουράστηκα και το είχα ανάγκη, είμαι ξανά έτοιμος να εργαστώ. Είχα προτάσεις και τις άφησα. Αν μου γίνει επίσημη πρόταση, τότε ασφαλώς θα τη σκεφθώ και θα εξετάσω τα πάντα». ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ, ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: