Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Χαρούμενα και δύσκολα Χριστούγεννα



Τα Χριστούγεννα είναι από τις πιο όμορφες και πιο σημαντικές γιορτές της θρησκείας μας, αλλά και μια ευκαιρία για να ανταλλάξουμε δώρα και ευχές με τους δικούς μας ανθρώπους. Αγαπημένα επώνυμα πρόσωπα της σοουμπίζ μοιράζονται μαζί μας τις αναμνήσεις τους από αυτές τις ημέρες και αποκαλύπτουν ποια ήταν τα πιο όμορφα αλλά και τα πιο δύσκολα Χριστούγεννα της ζωής τους.Γιώργος Καπουτζίδης
«Θυμάμαι με πολλή αγάπη όλα τα Χριστούγεννα της παιδικής μου ηλικίας. Ιδιαίτερα την περίοδο που ήμουν στο δημοτικό, οι άγιες αυτές ημέρες είναι πολύ όμορφα καταγεγραμμένες στο μυαλό μου. Τηρούσα φυσικά όλες τις παραδόσεις. Θυμάμαι ότι τα πρωινά της παραμονής έλεγα σε φίλους και γνωστούς τα κάλαντα και, φυσικά, πάντα έβρισκα πού ήταν κρυμμένο το δώρο του Αϊ-Βασίλη. Μία από τις ωραιότερες επίσης αναμνήσεις μου είναι με το στολισμό του δέντρου στο σπίτι. Η μητέρα μου ήταν δασκάλα και θυμάμαι ότι παραδοσιακά τη μέρα που έκλειναν τα σχολεία γυρνούσαμε στο σπίτι και στολίζαμε το δέντρο. Ακόμα και την περίοδο που ήμουν στο στρατό θυμάμαι όμορφα εκείνα τα Χριστούγεννα. Δεν έχω περάσει δύσκολα και δόξα τω Θεώ είναι υγιή όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα, γιατί αυτό θεωρώ το πιο δύσκολο κομμάτι στη ζωή».
Αλέξανδρος Μπουρδούμης
«Τα ομορφότερα Χριστούγεννα ήταν σίγουρα τα παιδικά μου. Όσο για τα πιο δύσκολα, σίγουρα ως φαντάρος. Δεν μπορώ να ξεχάσω τα κάλαντα. Έβγαινα πρώτος και ξημερωνόμουνα. Είχα φτάσει στο σημείο να ξαναπηγαίνω στα ίδια σπίτια που πήγαινα και το πρωί. Πήγαινα για δεύτερη φορά και τα έλεγα από τη μανία μου να μαζέψω όσο το δυνατόν περισσότερα λεφτά. Ήταν γιορτή για μένα τα κάλαντα. Όσο για τα δυσκολότερα; Στο στρατό. Το είχαμε σκάσει θυμάμαι την Πρωτοχρονιά. Ήμουν φαντάρος στο Κιλκίς σε μία από τις μεταθέσεις μου και με κάποιες σειρές μου είχαμε βγει από το στρατόπεδο σκαστοί, ανεβήκαμε Θεσσαλονίκη, γλεντήσαμε, τα σπάσαμε, γυρίσαμε στο στρατόπεδο σκαστοί και φάγαμε μια δεκάρα μέρες φυλακή, αλλά ήταν καλά!».
Κατερίνα Καραβάτου
«Τα πιο όμορφα Χριστούγεννα της ζωής μου θέλω να πιστεύω ότι είναι αυτά που έρχονται. Όσο για τα πιο δύσκολα, δυστυχώς, θα σας απογοητεύσω, γιατί θυμάμαι με πολλή αγάπη κάθε γιορτή των Χριστουγέννων. Δόξα τω Θεώ, αυτό που πάντα σκέφτομαι είναι ότι έχω περάσει πολύ όμορφα μέχρι στιγμής».


Μαρία Σταματέρη
«Τα ομορφότερα Χριστούγεννα της ζωής μου είναι τα τελευταία, που περάσαμε όλοι μαζί οικογενειακά μαζί με τον πατέρα μου στη Θεσσαλονίκη. Ήμασταν δεμένη όλη η οικογένεια και πολύ ευτυχισμένη. Σε αυτό το εορταστικό δείπνο είχαμε μαζευτεί τα αδέρφια μου, τα παιδιά τους και, φυσικά, οι γονείς μου Ήταν μαγικά κι ευτυχισμένα. Τα δυσκολότερα ήταν ακριβώς την επόμενη χρονιά, όταν... έφυγε από τη ζωή ένα από τα πιο λατρεμένα μου πρόσωπα, ο πατέρας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: