Το να πιάνεις σε 2 δευτερόλεπτα τα 50 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε χιονισμένους κεντρικούς δρόμους της Κοπεγχάγης με ένα διθέσιο που απέχει μόλις μερικά εκατοστά από την άσφαλτο είναι κάτι που δεν συμβαίνει συχνά. Πόσω μάλλον όταν το κάνεις με το πιο γρήγορο πράσινο αυτοκίνητο στον κόσμο.
«Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του Τέσλα είναι η επιτάχυνση», λέει στα «ΝΕΑ» ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ για την Ευρώπη κ. Έσμπεν Πέντερσεν, ο οποίος οδηγεί την ώρα που παραχωρεί τη συνέντευξη. «Για την ακρίβεια μπορεί να πιάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση μέσα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Επί της ουσίας, μιλάμε για το πιο γρήγορο πράσινο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί σε εμπορικό επίπεδο μέχρι στιγμής. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 210 χιλιόμετρα την ώρα» λέει, πατάει γκάζι και οι πλάτες μας κολλάνε στα καθίσματα. Η αίσθηση της επιτάχυνσης σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό ύψος του αυτοκινήτου προκαλεί ίλιγγο, που δίνει τη θέση του στον τρόμο όταν ο δρόμος κάτω από το αυτοκίνητο φαίνεται όλο και πιο άσπρος από τα χιόνια. «Μη φοβάσαι έχει χιονολάστιχα, δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγουμε από τον δρόμο», λέει ο Πέντερσεν. Δεν ακούγεται τίποτα
Κατά την επίδειξη ισχύος του Τέσλα, κυριαρχεί η σιωπή. Όταν ο οδηγός και στέλεχος της πρωτοποριακής εταιρείας βλέπει μπροστά του τον δρόμο άδειο και πατάει το γκάζι για να αποδείξει ότι όντως πρόκειται για το πιο γρήγορο πράσινο αυτοκίνητο, το μόνο που ακούγεται είναι ένας υπόκωφο βουητό, σαν να βρίσκεσαι κοντά σε υποσταθμό της ΔΕΗ. «Στο ρελαντί πολλές φορές δεν καταλαβαίνεις ότι λειτουργεί και ξαναπατάς τη μίζα», λέει ο Πέντερσεν και για του λόγου το αληθές σταματάει στην άκρη του δρόμου: όντως το μόνο που προδίδει τη λειτουργία του αυτοκινήτου είναι ο δείκτης του στροφόμετρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου