Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

«Οι νέοι δεν προτιμούν το CD»

Στη νέα γενιά κινητών η μουσική είναι ένα γερό χαρτί. Και δεν μιλάμε πλέον για ringtones αλλά για ολόκληρα κομμάτια ή και βίντεο. «Με μηνιαία συνδρομή έχεις πρόσβαση σε συγκεκριμένο αριθμό τραγουδιών» εξηγεί ο Ηλίας Παντελόπουλος της Sony. «Τα κατεβάζεις και τα έχεις μέχρι να ανανεώσεις τη συνδρομή σου. Τέτοια υπηρεσία δημιούργησε πέρυσι η Wind με τη Universal και τώρα μπαίνουν στον χορό και οι άλλες. Αντίστοιχη είναι και η Vodafone Unlimited music. Με 6- 7 ευρώ τον μήνα κατεβάζεις ό,τι θέλεις. Εδώ όμως υπάρχει ένα θέμα: άλλο το access (πρόσβαση στην υπηρεσία) άλλο το owning (κατοχή των τραγουδιών). Κι εμείς εδώ στην Ελλάδα έχουμε μια μανία: θέλουμε τη μουσική δική μας». Βέβαια το ότι έπεσε και η τιμή παίζει ρόλο: «Από το 2007 υπήρξε πτωτική τάση στην-ελληνική- αγορά realtones, όταν ο κόσμος συνειδητοποίησε πόσο ακριβά είναι: 4,5-8 ευρώ. Τα κινητά νέας γενιάς όμως δίνουν τη δυνατότητα να φτιάχνεις μόνος σου ήχους κλήσης, να κατεβάζεις αρχεία mp3 κ.ά.».


Φωτογραφία
Τo να χάσουμε εντελώς την επαφή μας με το CD είναι ένα μεγάλο μείον. Γιατί μέσα εκεί εκφράζεται καλύτερα ο ψυχισμός μας, εκεί φαίνεται ολοκληρωμένα η δουλειά μας. Θα έρθει η εποχή που οι ψηφιακές πωλήσεις θα υπερτερούν... Αυτή είναι μια πραγματικότητα. Όπως μια πραγματικότητα είναι ότι τα νέα παιδιά έχουν καλύτερη επαφή με το κινητό τους ή τον υπολογιστή τους παρά με τη δισκοθήκη τους. Όλα αυτά είναι δεδομένα και εμείς δεν έχουμε παρά να υποδεχτούμε τη νέα εποχή με τον καλύτερο τρόπο και να βρούμε τις θετικές της πλευρές.
«Ετοιμάζω νέο σινγκλ για κινητά»

Φωτογραφία
Οι περισσότεροι καλλιτέχνες νιώθουμε άβολα με τις εξελίξεις στην τεχνολογία. Δεν προλαβαίνεις να προσαρμοστείς στο καινούργιο και σε προλαβαίνει κάτι ακόμη πιο καινούργιο. Ούτε μπορείς να ελέγξεις τι γίνεται με τις ψηφιακές πωλήσεις. Όμως έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο η κρίση στη δισκογραφία που λες κάτι δεν πάει καλά- γενικά. Κι αυτό δεν είναι μόνο θέμα πωλήσεων. Οπότε οτιδήποτε γίνεται για να διευκολύνει να προσεγγίσει η μουσική το κοινό της, καλώς και γίνεται. Πραγματικά το «Φωνάζω» βγήκε σε ψηφιακή πώληση πριν από μερικούς μήνες και πήγε τόσο καλά που τώρα θα βγει κι ένα ακόμη τραγούδι, ο «Θησαυρός» - τον Φεβρουάριο θα το συμπεριλάβω στο νέο μου CD.
Πώς θα «κατεβάσετε» μουσική στη συσκευή σας

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ μουσική μέσω της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας στην οποία είστε συνδρομητής, επιλέγοντας της αντίστοιχη υπηρεσία. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας ή επικοινωνήστε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών. ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ έχουν αναπτύξει δικές τους εφαρμογές για να αγοράζετε μουσική, τις οποίες θα βρείτε στο μενού της συσκευής σας. Πχ. Νokia Μusic για συσκευές Νokia, Ρlay Νow για συσκευές Sony Εricsson. ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΛΙΣΤΕΣ με τραγούδια. Εκείνο/α που θα επιλέξετε αποθηκεύεται στη μνήμη του κινητού σας (μόνιμα ή προσωρινά, ανάλογα με την υπηρεσία που επιλέξατε). ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΙΡΗΟΝΕ μπορούν να χρησιμοποιήσουν το διαδικτυακό δισκοπωλείο iΤunes.
Σε αριθμούς

60%
των φυσικών πωλήσεων υπολογίζονται πανευρωπαϊκά αυτές μέσω κινητών
14%
Το 14% των φυσικών πωλήσεων στην Ελλάδα είναι οι digital Μέχρι το 2012 οι πωλήσεις μέσω Ίντερνετ διεθνώς θα έχουν ξεπεράσει τις φυσικές

Δεν υπάρχουν σχόλια: