Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Διαφήμιση του τουρισμού στα “Harrods” του Λονδίνου


Από τις 26 Δεκεμβρίου η προβολή της Ελλάδας στο διασημότερο πολυκατάστημα του κόσμου, τα Harrods του Λονδίνου, αποτελεί μία σημαντική διεθνή επιτυχία καθώς, ανταγωνιστικές χώρες όπως η Πορτογαλία, η Ιταλία και η Τουρκία αποκλείστηκαν.
Τα νησιά της Δωδεκανήσου δίνουν το δικό τους "παρών" σε αυτήν την καμπάνια σε μία περίοδο που 3,5 εκατομμύρια επισκέπτες επισκέπτονται το HARRODS λόγω εορτών και εκπτώσεων, αλλά και κατά την έναρξη της νέας δεκαετίας, για το έτος 2010, μία σημαδιακή χρονιά για την προαγωγή του κύρους της χώρας μας.
Στην καμπάνια αυτή συμμετέχει με ιδιαίτερα δυναμικό τρόπο και η Νομαρχία Δωδεκανήσου μέσω του Δωδεκανησιακού Οργανισμού Τουρισμού (ΔΟΤ), προβάλλοντας τα νησιά μας σε δύο βιτρίνες από τις 12 κεντρικές των Harrods επί της Brompton Road της Βρετανικής πρωτεύουσας.
Από εκεί διανέμεται το έντυπο υλικό της Νομαρχίας "Δωδεκάνησα, τα μαργαριτάρια της Μεσογείου", αποσπώντας θετικά σχόλια για την εμφάνιση και την πληρότητά τους.
Επιπλέον, 2 ακόμη "ζωντανές" εκθεσιακές βιτρίνες λειτουργούν με προσωπικό στην κύρια πρόσοψη του κτιρίου Harrods αναπαριστώντας παραδοσιακό ελληνικό σκηνικό και αρχαίο ελληνικό θέατρο, ενώ για πρώτη φορά σε περίοδο εκπτώσεων διοργανώνεται μεγάλος διαγωνισμός από το Harrods για το νησί της Ρόδου και το Rodos Palace που προσφέρει μία εβδομάδα πολυτελούς διαμονής.
Η ανταπόκριση των επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων, υπήρξε εντυπωσιακή από τις πρώτες κιόλας ημέρες της καμπάνιας, όταν εκατοντάδες σταματούσαν στις ζωντανές βιτρίνες για να πάρουν πληροφορίες και να δώσουν τα συγχαρητήριά τους για την διοργάνωση.(Δημοκρατική Ρόδου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: