Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Έπεσαν θύματα της νέας τεχνολογίας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μάνος Χαραλαμπάκης
Εδώ και τρία χρόνια ο ηλεκτρονικός Μανώλης Βερναδάκης συμβουλεύεται το GΡS που έχει στο ταμπλό του αυτοκινήτου του σε περίπτωση που θα κινηθεί σε κάποια περιοχή που δεν γνωρίζει.
«Παλιότερα, όταν έψαχνα να βρω μία διεύθυνση, άνοιγα το βιβλίο, τον έντυπο οδηγό δρόμων. Τον έχω ακόμα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν τον χρησιμοποιώ πια τόσο πολύ. Το βασικό πλεονέκτημα του ηλεκτρονικού χάρτη δρόμων σε σύγκριση με τον έντυπο οδηγό είναι η φωνητική πλοήγηση. Είναι σαν συνοδηγός» λέει στα «ΝΕΑ».
Την τελευταία πενταετία το GΡS έχει αρχίσει να γίνεται βασικό αξεσουάρ τόσο για τα αυτοκίνητα των επαγγελματιών οδηγών, όπως οι οδηγοί ταξί, όσο και των ιδιωτών. Αντίθετα, οι χάρτινοι οδηγοί δρόμων παραμένουν ερμητικά κλεισμένοι στα ντουλαπάκια των αυτοκινήτων. Πρόκειται για ένα από τα αντικείμενα- θύματα της νέας τεχνολογίας. Πράγματα δηλαδή που για τους περισσότερους πολίτες ήταν στο πρόσφατο παρελθόν κομμάτια της καθημερινότητάς τους, αλλά πλέον είναι παροπλισμένα. Το Ίντερνετ και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές έχουν γίνει αιτία, όπως τονίζουν οι ειδικοί, να περιέλθουν σε αχρηστία.
Ενδεικτική είναι η περίπτωση του έντυπου τηλεφωνικού καταλόγου, του Χρυσού Οδηγού. Εξακολουθεί να διανέμεται σε 3.500.000 νοικοκυριά, μολονότι αρκετά από αυτά χρησιμοποιούν
Φωτογραφία
το Ίντερνετ- ολόκληρος ο κατάλογος υπάρχει και στο Διαδίκτυο- για να αναζητήσουν τηλέφωνα και διευθύνσεις επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το αποτέλεσμα είναι αρκετές φορές οι ογκώδεις τόμοι που μοιράζονται στις εισόδους πολυκατοικιών να παραμένουν εκεί ή να καταλήγουν στα σκουπίδια...
Τυπώνουν οδηγούς
Παρά τη συνεχή εξάπλωση του Ίντερνετ σε όλη την Ελλάδα, ο chief operations officer της εταιρείας Χρυσός Οδηγός κ. Μανώλης Δραϊνάκης είπε στα «ΝΕΑ» ότι το site και οι έντυποι οδηγοί είναι συμπληρωματικά μέσα, τα οποία καλύπτουν τις διαφοροποιημένες ανάγκες αναζήτησης πληροφοριών των χρηστών. «Ακριβώς για αυτόν τον λόγο όχι μόνο δεν έχουμε μειώσει τον αριθμό των αντιτύπων αλλά, αντίθετα, τον έχουμε αυξήσει σε αρκετές περιοχές ανά την Ελλάδα, ώστε να επιτύχουμε ακόμα μεγαλύτερη κάλυψη των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων». Προσθέτει δε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει σκέψη για μείωση των αντιτύπων αλλά αυξάνονται για να καλύπτονται όλοι οι νέοι οικισμοί και πως η εταιρεία φροντίζει να ανακυκλώνει παλιούς οδηγούς.
Φέτος, πάντως, αυξήθηκαν κατά 100% οι μοναδικοί χρήστες του χρυσού οδηγού στο Ίντερνετ σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο οδηγός και οι διαδραστικοί χάρτες του προσφέρονται με ένα «κλικ» και μέσω της συσκευής iphone.

Δεν υπάρχουν σχόλια: