Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

«Ετσι με βασάνισαν στο Α.Τ. Ακροπόλεως»

Ο Σενεγαλέζος Τζίλι Ντάου κρατάει το χαρτί των εξετάσεων του νοσοκομείου περιγράφοντας τον βασανισμό του
Οι ανατριχιαστικές καταγγελίες για βασανισμούς μεταναστών στο Α.Τ. Ακροπόλεως δεν έχουν τέλος. Συναντήσαμε τον Τζίλι στην οδό Ερμού. Σηκώνει το μανίκι και δείχνει τα σημάδια: «Μ' έγδυσαν και μου έδεσαν τα χέρια. Ενώ με χτυπούσαν πέντε αστυνομικοί, τραβούσαν βίντεο από το κινητό τους. Με πήγαν στον εισαγγελέα με κατηγορία: αντίσταση κατά της αρχής...».
Ο Σενεγαλέζος Τζίλι Ντάου κρατάει το χαρτί των εξετάσεων του νοσοκομείου περιγράφοντας τον βασανισμό του Ο 25χρονος μικροπωλητής Τζίλι Ντάου από τη Σενεγάλη καταγγέλλει στην «Ε» ότι συνελήφθη «από αστυνομικούς στην οδό Ερμού στις 29 Δεκεμβρίου. Με βρήκαν στην πλατεία Καπνικαρέας. Εκείνη τη στιγμή δεν κρατούσα εμπορεύματα. Ηταν γύρω στις 8 το βράδυ, γύριζα στο σπίτι. Μ' έβαλαν στο πρώτο στενό και μ' έριξαν κάτω. Εκεί άρχισαν να με κλοτσάνε στο κεφάλι, σ' όλο το σώμα. Στη συνέχεια, με μετέφεραν με τα πόδια στο Α.Τ. Ακροπόλεως. Εκεί ήταν 12 αστυνομικοί. Πέντε από αυτούς μπήκαν μέσα στο κελί και με χτύπησαν. Πρώτα μου ζήτησαν να βγάλω όλα μου τα ρούχα. Μου έδεσαν τα χέρια πίσω από την πλάτη. Αρχισαν να με χτυπούν με τα κλομπ και γροθιές. Φώναζαν "να φύγεις αν δεν σ' αρέσει στην Ελλάδα ρε" κι έπαιζαν με το γεννητικό μου μόριο. Ο ένας έβαλε το χέρι του στα οπίσθιά μου, άλλος τραβούσε βίντεο από το κινητό του...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: