Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

«Πάντα επιζητώ την πρόκληση στην καριέρα μου»

«Πάντα επιζητώ την πρόκληση στην καριέρα μου»
Σίγουρα πολλοί θα αναρωτιούνται τι είναι αυτό που κάνει τον Σάκη Ρουβά να γίνεται κάθε χρόνο και καλύτερος. Λοιπόν, το μυστικό του το αποκαλύπτει ο ίδιος: αντιμετωπίζει τον χρόνο ως σύμμαχο και όχι ως εχθρό του. Δεν φοβάται το μέλλον, γιατί πιστεύει στις δυνάμεις του και επενδύει στη σκληρή δουλειά του. Θέτει ως καθοριστικό παράγοντα στην καριέρα του την πρόκληση μέσα από την οποία εξελίσσεται. Δεν φοβάται να ρισκάρει και πάνω απ’ όλα βάζει τα «θέλω» του και όχι τα «πρέπει».
«Στο  Alter Ego  έπεσαν να με φάνε, στο  Duress  με αποδέχθηκαν ακόμα και οι κριτικοί που έτρεμα», λέει ο Σάκης Ρουβάς.
«Στο "Alter Ego" έπεσαν να με φάνε, στο "Duress" με αποδέχθηκαν ακόμα και οι κριτικοί που έτρεμα», λέει ο Σάκης Ρουβάς.
Παίρνει ενέργεια πρώτα απ’ όλα από τις δύο γυναίκες της ζωής του κι έπειτα από το κοινό που του δείχνει τόση αγάπη. Εχοντας αφήσει πίσω του μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες, συνεχίζει να δουλεύει στους ίδιους εντατικότατους ρυθμούς με έναν και μόνο στόχο: να μη σταματήσει να μας εκπλήσσει!
Η νέα χρονιά σάς βρίσκει επί σκηνής, μουσικής και τηλεοπτικής αλλά και σε γυρίσματα μιας ολοκαίνουργιας ταινίας. Πολλοί αναρωτιούνται πώς καταφέρνει ο Σάκης Ρουβάς να τα κάνει όλα αυτά μαζί.
Μου αρέσει να κάνω πολλά πράγματα μαζί, με κάνουν να νιώθω γεμάτος και δημιουργικός. Εχω εξασκηθεί σε τέτοιες συνθήκες πίεσης κι έτσι μπορώ να έχω την ενέργεια για να ανταποκρίνομαι στις απαιτήσεις του κάθε πρότζεκτ ξεχωριστά. Η μουσική με αποσυμπιέζει και οι λάιβ εμφανίσεις ενισχύουν την αμφίδρομη σχέση μου με το κοινό. Εισπράττω αγάπη, πάθος κι αυτό με ανανεώνει πολύ και μου δίνει δύναμη να συνεχίζω. Η τηλεόραση με διασκεδάζει, γιατί το X-Factor είναι ένα σόου που με ψυχαγωγεί και μ’ ενδιαφέρει πρωτίστως ως τηλεθεατή.
Ο κινηματογράφος είναι η νέα μεγάλη αδυναμία μου. Αντιμετωπίζω τις ταινίες σαν προσκλήσεις μέσα από τις οποίες πρέπει να μάθω, να δοκιμαστώ, να πετύχω. Κι αυτό με εξιτάρει, μου δίνει κίνητρο να εξελίσσομαι και να βελτιώνομαι σε ό,τι καταπιάνομαι.
Οταν μοιράζεις τις δυνάμεις σου σε πολλά διαφορετικά πράγματα μπορείς να είσαι εξίσου καλός σε όλα;
Αυτό που λες είναι μια πρόκληση από μόνο του και η πρόκληση είναι κάτι που πάντα επιζητώ στην καριέρα μου. Δεν μ’ ενδιαφέρουν οι ευκολίες. Σε όλη την πορεία μου προσπαθούσα να κατα

Δεν υπάρχουν σχόλια: