Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Η κρίση έκανε τις γαλότσες μόδα

Στη μόδα φέρνει τις γαλότσες η οικονομική κρίση. Καθώς οι γυναίκες προσπαθούν να περιορίσουν τις δαπάνες τους, στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε αυτές τις «μπότες» που είναι φτιαγμένες από φθηνότερα υλικά και διατίθενται σε πιο προσιτές τιμές. Αντίθετα, η δερμάτινη μπότα καταγράφει πτώση πωλήσεων 20%.
Φωτογραφία
«Σύμφωνα με τις προδιαγραφές της μόδας, φέτος η μπότα αναμενόταν ότι θα ήταν απαραίτητη στο ντύσιμο της γυναίκας. Η κρίση όμως και ο σχετικά καλός μέχρι πρότινος καιρός διέψευσαν τις προσδοκίες της αγοράς», δηλώνει ο κ. Χρήστος Δόρυζας, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας Dexim. Έτσι, οι μπότες είδαν τις πωλήσεις τους να πέφτουν έως και 20%, ενώ αντίθετα ο τζίρος στις γαλότσες, οι οποίες έχουν αναβαθμιστεί ως αξεσουάρ της μόδας τα τελευταία τρία χρόνια, αυξήθηκε έως και 30% και κινήθηκε κόντρα στο ρεύμα της συνολικής αγοράς του παπουτσιού που καταγράφει πτώση 15%-20%.
Άλλωστε, η διαφορά στην τιμή μιας γαλότσας και μιας μπότας είναι σημαντική. Οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν ένα ζευγάρι γαλότσες στα 30-40 ευρώ, ενώ οι τιμές στις μπότες κινούνται πάνω από 60 ευρώ. Μάλιστα, όπως παρατηρούν στελέχη της αγοράς, η γαλότσα αναμένεται να γίνει φετίχ για τις Ελληνίδες. Η τάση δεν οφείλεται μόνο στην οικονομική κρίση που ευνοεί τις πωλήσεις υποδημάτων σε προσιτές τιμές, αλλά και στις διεθνείς επιταγές της μόδας.
Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι μεγάλοι οίκοι οι οποίοι προχώρησαν στον σχεδιασμό και την παραγωγή γαλότσας. Αν και οι τιμές τους είναι υψηλότερες- φτάνουν και τα 400 ευρώ- συνέβαλαν στη διάδοση της γαλότσας. «Πριν από μερικά χρόνια οι καταναλώτριες δεν θα τολμούσαν να φορέσουν γαλότσες» παρατηρεί ο κ. Αργύρης Γεωργούδας, γενικός διευθυντής της εταιρείας Νak που διαθέτει τα ομώνυμα καταστήματα αλλά και τα Βally και Clarks στην Ελλάδα. «Εδώ και τρία χρόνια οι πωλήσεις τους ανεβαίνουν συνεχώς. Φέτος, μάλιστα, είχαμε ένα “ξέσπασμα” στην ελληνική αγορά». Είναι χαρακτηριστικό ότι ορισμένες εταιρείες δεν πρόλαβαν να βγάλουν τις γαλότσες σε εκπτώσεις, καθώς είχαν σχεδόν εξαντληθεί τα εμπορεύματά τους. Αντίθετα στις μπότες η πτώση των πωλήσεων οδήγησε σε γενναιόδωρες εκπτώσεις, που φθάνουν το 70%. ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΩΤΟ Για να δείτε όλες τις λεπτομέρειες

Δεν υπάρχουν σχόλια: