Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

"Εγώ σκότωσα τον δήμαρχο"


«Ναι, είμαι ένοχος! Τον σκότωσα. Δεν άντεξα άλλο να με εκβιάζει... Το μυαλό μου θόλωσε και πάτησα τη σκανδάλη!» Μέσα από τις φυλακές Κομοτηνής, όπου κρατείται, ο 49χρονος ταμίας του δήμου Παγγαίου Σάββας Σαλτουρίδης, μέσω του δικηγόρου του, μιλάει στην «Espresso» για τους λόγους που τον οδήγησαν να φθάσει στο σημείο να δολοφονήσει μαζί με τον φίλο του και αναπληρωτή ταμία τον δήμαρχο Τριαντάφυλλο Κουκούδη.

Ο ίδιος δηλώνει μετανιωμένος για το αποτρόπαιο έγκλημα, που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο, αλλά όπως λέει: «Εκείνη τη στιγμή βρισκόμουν εν βρασμώ ψυχής. Δεν άντεξα άλλο την πίεση. Μας εκβίαζε να βρούμε εμείς 705 χιλιάδες ευρώ και να τα βάλουμε στα ταμεία. Να πληρώσουμε εμείς, δηλαδή, τα χρήματα που είχε πάρει για λογαριασμό του».

Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται: «Ολα ξεκίνησαν αρχές του 2007, όταν ο δήμαρχος με το που εξελέγη άρχισε να μου ζητάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα διάφορα χρηματικά ποσά, από 30 έως 50 χιλιάδες ευρώ έκαστο, με την αιτιολογία ότι θα διατίθονταν για υπηρεσιακές ανάγκες του δήμου. Μέχρι το Σεπτέμβριο του είχα δώσει συνολικά το χρηματικό ποσό των 270 χιλιάδων ευρώ, για το οποίο είχαμε υπογράψει σχετικές αποδείξεις. Δεν γνώριζα τότε πού πήγαιναν τα χρήματα αυτά, αλλά είχα ακούσει τις φήμες ότι ο ίδιος χάνει πολλά λεφτά σε καζίνο και χαρτοπαιχτικές λέσχες» υποστηρίζει και συνεχίζει: «Το Σεπτέμβριο του 2007 και πριν πραγματοποιηθεί ο τακτικός ετήσιος έλεγχος στα οικονομικά του δήμου από ορκωτούς λογιστές, ο δήμαρχος μου επέστρεψε ολόκληρο το ποσό, το οποίο όμως ζήτησε και πήρε ξανά πίσω όταν αποχώρισαν οι λογιστές, υπογράφοντας σχετική απόδειξη. Εκτοτε και μέχρι το Σεπτέμβριο του 2008 ζήτησε και πήρε άλλες 300 χιλιάδες ευρώ. Δηλαδή είχε πάρει συνολικά 570 χιλιάδες. Πριν έλθουν πάλι οι ορκωτοί λογιστές τα επέστρεψε και τα ξαναπήρε αργότερα. Μέχρι σήμερα είχε πάρει ακόμη άλλες 135. Χρωστούσε συνολικά 705 χιλιάδες ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσό τού το είχα δώσει εγώ με αποδείξεις και κάποιο χωρίς αποδείξεις. Ενα μέρος του είχε δώσει και ο συνεργάτης μου».

Στην συνέχεια, σύμφωνα με τον ίδιο, αλλά και όσα ισχυρίστηκε στην προανακριτική του απολογία: «Τον Ιούνιο τον ρώτησα τι θα γίνει με το μεγάλο έλλειμμα, γιατί πλησίαζε η ημερομηνία της επιθεώρησης. Μου είπε ότι θα το κάλυπτε αρχές Δεκεμβρίου. Τότε, όμως, μας κάλεσε και μας είπε να του φέρουμε εκκαθαριστικό, ταυτότητα και Ε9 προκειμένου να εκδώσει στο όνομά μας δάνεια, ώστε να καλύψουμε από κοινού το έλλειμμα, γιατί μας είπε ότι φέραμε και εμείς ευθύνη. Οταν δεν κατάφερε να πάρει δάνεια, τότε μας είπε να πάρουμε από την αποθήκη του δημαρχείου ένα άδειο χρηματοκιβώτιο, να το μεταφέρουμε χωρίς να μας δει κανείς και να στήσουμε εικονική ληστεία», τονίζει και προσθέτει: «Μας είπε ότι αν καταστραφεί ο ίδιος, θα καταστραφούμε και εμείς. Τότε σκεφτήκαμε με τον Ιωακείμ (σ.σ.: τον αναπληρωτή ταμία) ότι η μόνη λύση είναι να τον σκοτώσουμε, καθώς μας εκβίαζε να του δώσουμε και κάποιους τίτλους ακινήτων, για να πάρει χρήματα από τοκογλύφους».

Οι δυο τους δανείστηκαν το Ούζι από έναν φίλο τους, πήραν τηλέφωνο τον δήμαρχο και του έδωσαν το βράδυ της Κυριακής 27/12/2008 ραντεβού στην παραλία της Σαρακήνας. Εκεί για ακόμη μια φορά η συζήτηση έφθασε σε αδιέξοδο, τα πνεύματα -όπως λέει ο ταμίας- άναψαν και το κακό δεν άργησε να συμβεί. «Πάτησα τη σκανδάλη και το όπλο άρχισε να ρίχνει πολλές φορές».
«Λυπάμαι για ό,τι έγινε και πρέπει να πληρώσω. Θέλω, όμως, στο δικαστήριο να λάμψει η αλήθεια» επισημαίνει ο Σάββας Σαλτουρίδης και συνεχίζει: «Εχω αποδείξεις υπογεγραμμένες από τον δήμαρχο ότι έπαιρνε τα χρήματα και θα ζητήσω γραφολογική πραγματογνωμοσύνη. Δεν είμαι φονιάς! Οι εκβιασμοί με οδήγησαν σε αυτή την πράξη. Επίσης, έχω στην κατοχή μου κασέτα με συνομιλία δική μου και του δημάρχου που μου λέει να πραγματοποιήσω μαζί με τον Ιωακείμ την εικονική ληστεία με το χρηματοκιβώτιο».

Επίσης, όπως ανέφερε στην «Espresso» ο δικηγόρος του Βασίλης Καγκαΐδης: «Θα ζητήσουμε και ενδελεχή λογιστική μελέτη από το 2007 έως το 2009, άρση των τραπεζικών λογαριασμών για να αποδειχθεί ότι ο πελάτης μου δεν έχει πάρει ούτε ένα ευρώ, καθώς και άρση του τηλεφωνικού απορρήτου, για να αποδειχθούν οι εκβιασμοί και οι συνομιλίες με τοκογλύφους». ΓΙΟΥΛΗ ΣΤΑΡΙΔΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: