Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

"Δεν πάω Αλπεις, πάω Flash!"

Πριν τελειώσει ο Ιανουάριος η «σιδηρά κυρία των media» Ελλη Στάη θα ακούγεται από το ραδιοφωνικό σταθμό Flash 96. Η Ελλη επιβεβαιώνει τις φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα μέσω του site της (www.ellispoint.gr) και παράλληλα σχολιάζει με άκρως χιουμοριστική διάθεση προχθεσινό δημοσίευμα που τη θέλει κάτοχο πολυτελούς σαλέ στις Αλπεις, το οποίο (υποτίθεται ότι) της έκανε δώρο για τα Χριστούγεννα ο σύζυγός της, ο εφοπλιστής Μιχάλης Γουλανδρής.

«Να το χαίρομαι, αλλά να μην το πάρει και σοβαρά η εφορία και μου ζητάει τα ρέστα... Μου χάρισαν ένα σαλέ στις αυστριακές Αλπεις και περιέγραψαν με λεπτομέρειες τον τρόπο που μου το έδωσε με φιόγκο ο σύζυγός μου ως χριστουγεννιάτικο δώρο. Και μη φανταστείτε ότι γράφτηκε σε δύο αράδες. Μία σελίδα ολόκληρη με φωτογραφίες. Δικές μας και ενός… ανυποψίαστου σπιτιού στα χιόνια, κάποιου εντελώς ανυποψίαστου γι’ αυτήν τη “μεταβίβαση” ιδιοκτήτη! Θορυβήθηκαν από το “γεγονός” οι φίλες της μαμάς μου, η μαμά της Νικόλ, η φίλη μου η Αμαλία και ένας... ιστός ανθρώπων που με πήραν όλοι μαζί τηλέφωνο για να δουν τι κάνω και επί τη ευκαιρία να ρωτήσουν για το σαλεδάκι!» Το χιούμορ της μεγάλης κυρίας της δημοσιογραφίας είναι αστείρευτο! «Εχω πάθει κορεσμό συζυγικών δώρων! Σπίτια, σαλέ, νησιώτικα, αστικά, σκηνές... βεδουίνων. Στον Αρη δεν πήρα ακόμη. Περιμένω...» σχολιάζει.

Δεν θα μπορούσε να μην κάνει focus σε όσους τη θέλουν... πολυθεσίτισσα. «Εχω καταφέρει σε χρόνο μηδέν να καθίσω από την καρέκλα του προέδρου της ΕΡΤ μέχρι σε κάποια καρέκλα ειδήσεων σε όλα σχεδόν τα κανάλια. Διακοπές Χριστουγέννων με έστειλαν στο Μαϊάμι (αυτό μου άρεσε!). Λίγο παλιότερα με έκαναν πυκνά-συχνά εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ συνήθως (…τρέμω, μην ανοίξει η όρεξη του Καρατζαφέρη), ακόμα και υποψήφια δήμαρχο της Αθήνας με έχρισαν, με τεράστιο πρωτοσέλιδο».

Και όλα αυτά μεν είναι διασκεδαστικά, αλλά πρέπει να μπαίνει και φρένο κάποια στιγμή στις ανακρίβειες. Γι’ αυτό ξεκαθαρίζει ποια θα είναι η επόμενη κίνησή της. «Επειδή πήρα πολλά e-mail, στα οποία ρωτάτε ποια θα είναι η επόμενη επαγγελματική μου απασχόληση στη δημοσιογραφία, η απάντηση είναι ότι μπορείτε να με ακούτε στο ραδιόφωνο του Flash 96 πριν από το τέλος του μήνα. Λεπτομέρειες για τις μέρες, τις ώρες και το πώς, σε επόμενο all about me»...

Σύμφωνα με πληροφορίες, η εκπομπή της στον Flash κρύβει πολλές εκπλήξεις. Θα είναι μία Ελλη τελείως διαφορετική. Σχεδιάζει ένα σημείο συνάντησης ανθρώπων της πολιτικής, του πολιτισμού, του αθλητισμού, των «new media», του Διαδικτύου, αλλά και των ακροατών.  ΝΤΟΝΑΤΕΛΛΑ ΑΔΑΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: