Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

H super γιαγιά του 11880 έγινε... 80!

Η περίφημη γιαγιά του 11880 έγινε ογδόντα και το γιόρτασε με ένα τεράστιο πάρτι. Η γνωστή στο τηλεοπτικό κοινό από το επιτυχημένο διαφημιστικό της εταιρείας και κατά κόσμον Μαρία-Τερέζα Ράλλη βρίσκεται στο Γηροκομείο Αθηνών εδώ και δύο χρόνια περίπου. Με τη ζωντάνια της έδωσε ιδιαίτερο χρώμα στα καθημερινά δρώμενα. Μετά το πέρασμά της -σαρωτικό ομολογουμένως- από τα σποτ του 11880 φαίνεται ότι βρήκε απόλυτη γαλήνη στο Γηροκομείο Αθηνών και προσπαθεί να το μεταδώσει με το κέφι και το μπρίο της.

Στο πάρτι παρευρέθηκαν όχι μόνο οι 42 «γειτόνισσές» της, αλλά και μεγάλο μέρος του επιστημονικού, νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού. H Μαρία-Τερέζα πήγε τελευταία αφού όλοι την περίμεναν στο χώρο. Κάθισε στο κεντρικό τραπέζι του σαλονιού και φύσηξε με δύναμη το ένα και μοναδικό κεράκι της τούρτας. Η ίδια, μεταξύ άλλων, είπε: «Είμαι ευτυχής! Περνάω καλά, νιώθω την αγάπη δίπλα μου, γύρω μου, παντού και καμαρώνω για τα καλά παιδιά που απέκτησα και τα πανέμορφα και υπέροχα εγγόνια μου» και συνέχισε λέγοντας: «Από μικρή ήμουν ανήσυχο πνεύμα. Σήμερα νιώθω ευτυχισμένη, γιατί μέσα από δυσκολίες και πολλή δουλειά βλέπω ότι τίποτα δεν πήγε χαμένο. Εκανα δύο πολύ καλά παιδιά που τα λατρεύω!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: