Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

"Μπήκα εύκολα στον χώρο λόγω του πατέρα μου...όμως κάαθε μερα πρέπει να αποδεικνύεις ότι είσαι ικανός"

Η Δέσποινα Μαλέλλη ανοίγει τα χαρτιά της. Η μοναχοκόρη του διευθυντή Ειδήσεων και Ενημέρωσης του STAR Σταμάτη Μαλέλλη και της παρουσιάστριας του «Gala» Μαρίας Σταματέρη λύνει τη σιωπή της. Για πρώτη φορά μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» για την αγάπη της για τη δημοσιογραφία και εξηγεί πώς είναι να δουλεύει στον χώρο όπου βρίσκονται οι δύο γονείς της. Κουβαλάει βαρύ όνομα, όμως σεμνή και ταπεινή, αποκαλύπτει τα όνειρά της.

«Σπουδάζω Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Χρωστάω ακόμη κάποια μαθήματα για να πάρω το πτυχίο μου. Πριν από έναν χρόνο πήγα για έξι μήνες στο Κέιμπριτζ στο κολέγιο E.F. για να τελειοποιήσω τα αγγλικά μου. Οταν με το καλό πάρω το πτυχίο Κοινωνιολογίας, θα φύγω στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό. Αυτήν την περίοδο δουλεύω στο STAR. Πιο συγκεκριμένα, κάνω ρεπορτάζ για το δελτίο ειδήσεων» μας λέει και προσθέτει: «Μου αρέσει το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ. Πραγματικά έχει πολύ ενδιαφέρον και κάποιες φορές πολλή πλάκα. Είναι ωραίο να γνωρίζεις από κοντά ανθρώπους που θαυμάζεις και να έχεις την ευκαιρία να τους ρωτήσεις πράγματα για τη ζωή τους. Αν με ρωτούσες πριν από λίγο καιρό από ποιον επώνυμο θα ήθελα να πάρω συνέντευξη, θα έλεγα από τον Λάκη Λαζόπουλο που τον θαυμάζω όχι μόνο για την επαγγελματική πορεία του, αλλά και για την απλότητά του. Είχα τη χαρά να τον δω από κοντά πριν από περίπου τρεις εβδομάδες, όταν έδωσε συνέντευξη στον Νίκο Χατζηνικολάου στο ραδιόφωνο. Στην έξοδο του έκανα κάποιες ερωτήσεις... Ελπίζω στο μέλλον να έχω την ευκαιρία να του πάρω και συνέντευξη. Συνέντευξη θα ήθελα να πάρω επίσης και από την Καίτη Γαρμπή που εκτιμώ την πορεία και το ήθος της».

- Πώς είναι να δουλεύεις σε ένα μέσο όπου είναι διευθυντής ο πατέρας σου;Περίεργο, αλλά και ωραίο συγχρόνως. Το καλό είναι ότι άμεση επαφή έχω με τους αρχισυντάκτες του δελτίου και όχι με τον μπαμπά μου. Σε εκείνον απλώς πάω το κείμενο για να το διορθώσει. Είναι καλό σε γενικές γραμμές, γιατί νιώθω ασφάλεια.

- Ηθελες από μικρή να γίνεις δημοσιογράφος;Αν με ρωτούσες στην τελευταία τάξη του Λυκείου τι δεν θα ήθελα να γίνω, θα απαντούσα δίχως δεύτερη σκέψη «δημοσιογράφος». Οταν ήμουν μικρή, περίπου οκτώ χρόνων, πήγαινα κάθε Σάββατο στον ΣΚΑΪ μαζί με δύο φίλους μου. Μας έπαιρνε ο μπαμπάς μου μαζί του. Υπήρχε πολλή ένταση, αφού ο πατέρας μου δούλευε ασταμάτητα και οι εργαζόμενοι έτρεχαν. Ετυχε να ασχοληθώ με αυτό το επάγγελμα. Στην αρχή πήγα για να δω πώς είναι να κάνεις ρεπορτάζ στον δρόμο και να μιλάς σε άλλους ανθρώπους. Είπα «θα βγω μια φορά με κάποιο δημοσιογράφο να δω πώς γίνεται το ρεπορτάζ». Στην πορεία, η αρχική περιέργεια έγινε λατρεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: