Οι κλάδοι της Διαφήμισης και του Μάρκετινγκ, είναι από τους λίγους κλάδους που δέχονται συχνά πυρά σχετικά με το πόσο ηθική μπορεί να εμπεριέχει το επάγγελμα, όταν πραγματεύεται ανθρώπινες συμπεριφορές και συνήθειες. Αν προσθέσουμε σε αυτό τις διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά, τότε η απάντηση γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Η σχέση μεταξύ των μεγάλων, κυρίως, εταιρειών και των παιδιών έχει αλλάξει ριζικά τα τελευταία 30 χρόνια.
Σε αυτό βοήθησε η εξάπλωση των Μέσων, η εισαγωγή στην αγορά καινούργιων (όπως το Διαδίκτυο) αλλά και το γεγονός ότι οι διαφημιστικές εταιρείες πλέον κατάλαβαν, τόσο ότι τα παιδιά έχουν ένα καθόλου ευκαταφρόνητο χαρτζιλίκι στη διάθεσή τους όσο και τη δύναμη που ασκούν στους γονείς τους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια «εκστρατεία» από τις διαφημιστικές εταιρείες, με σκοπό να δημιουργήσουν νέο αγοραστικό κοινό ώστε να στοχεύουν καλύτερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου