Βάζουν πλαφόν από μόνοι τους
Πόλεμος προσφορών εξελίσσεται στην αγορά, με τις εταιρείες από διάφορους επαγγελματικούς κλάδους να μπαίνουν στο παιχνίδι η μία μετά την άλλη, επιδιώκοντας από τη μια να αυξήσουν τον τζίρο τους που μειώνεται δραματικά και από την άλλη να δείξουν «φιλική» συμπεριφορά σε κοινωνικές ομάδες που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα λόγω της κρίσης και των περικοπών μισθών και συντάξεων. Μετά τις τράπεζες, τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις, τα πρατήρια καυσίμων και τον τομέα της υγείας, σειρά παίρνουν τώρα οι επιχειρήσεις εστίασης, με τους επιχειρηματίες σε τουριστικές περιοχές να σκέφτονται να βάλουν από μόνοι τους πλαφόν στις τιμές του καφέ και άλλων προϊόντων. Οι κινήσεις αυτές, όπως λένε άνθρωποι της αγοράς, είναι αναγκαίες για την επιβίωση και των ίδιων των επιχειρήσεων και όχι μόνο της πελατείας τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου