Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Ντέρμπι χορηγών στο Μουντιάλ

Φωτογραφία
Το πρώτο αποφασιστικό γκολ του Μουντιάλ που άρχισε χθες με τον αγώνα Νότιας Αφρικής- Μεξικού, μπήκε πριν από τρία χρόνια. Μπήκε όταν η Νike, η αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών, εξαγόρασε την Umbro, τη βρετανική εταιρεία που ειδικεύεται σε ποδοσφαιρικά είδη και προμηθεύει παραδοσιακά την εθνική ομάδα της Αγγλίας. Με τη συμφωνία αυτή η Νike έδειξε την αποφασιστικότητά της να ανταγωνιστεί τη γερμανική Αdidas μέσα στην ευρωπαϊκή της έδρα.
Σήμερα ο αγώνας που κάνουν οι εταιρείες αυτές για τις χορηγίες των ομάδων ποδοσφαίρου είναι πιο σκληρός από ποτέ. Το μεγάλο έπαθλο που κυνηγούν όλοι, όμως, δεν είναι ένα Κύπελλο, αλλά οι πωλήσεις αντιγράφων των εμφανίσεων των ομάδων που συμμετέχουν στο Μουντιάλ σε φιλάθλους σε ολόκληρο τον κόσμο, με αξία εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Με τις πωλήσεις αντιγράφων από φανέλες ποδοσφαιρικών ομάδων, οι εταιρείες αθλητικών ειδών ελπίζουν ακόμη ότι θα αποκτήσουν πιστό κοινό που θα αγοράσει και άλλα προϊόντα τους, όπως παπούτσια.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: