Ντέρμπι χορηγών στο Μουντιάλ
Το πρώτο αποφασιστικό γκολ του Μουντιάλ που άρχισε χθες με τον αγώνα Νότιας Αφρικής- Μεξικού, μπήκε πριν από τρία χρόνια. Μπήκε όταν η Νike, η αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών, εξαγόρασε την Umbro, τη βρετανική εταιρεία που ειδικεύεται σε ποδοσφαιρικά είδη και προμηθεύει παραδοσιακά την εθνική ομάδα της Αγγλίας. Με τη συμφωνία αυτή η Νike έδειξε την αποφασιστικότητά της να ανταγωνιστεί τη γερμανική Αdidas μέσα στην ευρωπαϊκή της έδρα.
Σήμερα ο αγώνας που κάνουν οι εταιρείες αυτές για τις χορηγίες των ομάδων ποδοσφαίρου είναι πιο σκληρός από ποτέ. Το μεγάλο έπαθλο που κυνηγούν όλοι, όμως, δεν είναι ένα Κύπελλο, αλλά οι πωλήσεις αντιγράφων των εμφανίσεων των ομάδων που συμμετέχουν στο Μουντιάλ σε φιλάθλους σε ολόκληρο τον κόσμο, με αξία εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Με τις πωλήσεις αντιγράφων από φανέλες ποδοσφαιρικών ομάδων, οι εταιρείες αθλητικών ειδών ελπίζουν ακόμη ότι θα αποκτήσουν πιστό κοινό που θα αγοράσει και άλλα προϊόντα τους, όπως παπούτσια. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Σήμερα ο αγώνας που κάνουν οι εταιρείες αυτές για τις χορηγίες των ομάδων ποδοσφαίρου είναι πιο σκληρός από ποτέ. Το μεγάλο έπαθλο που κυνηγούν όλοι, όμως, δεν είναι ένα Κύπελλο, αλλά οι πωλήσεις αντιγράφων των εμφανίσεων των ομάδων που συμμετέχουν στο Μουντιάλ σε φιλάθλους σε ολόκληρο τον κόσμο, με αξία εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Με τις πωλήσεις αντιγράφων από φανέλες ποδοσφαιρικών ομάδων, οι εταιρείες αθλητικών ειδών ελπίζουν ακόμη ότι θα αποκτήσουν πιστό κοινό που θα αγοράσει και άλλα προϊόντα τους, όπως παπούτσια. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου