Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Συνέντευξη στον Ν. Χατζηνικολάου και τον RealFM έδωσε την Παρασκευή το πρωί η Δέσποινα Βανδή  με αφορμή και την κυκλοφορία του νέου της cd από την Real News.

Η Δέσποινα, σε μια εκ βαθέων συζήτηση εξομολογήθηκε ότι τα παιδιά της είναι το παν γι’ αυτήν.

«Τα παιδιά μου είναι η ζωή  μου η ίδια. Αν χρειαζόταν θα άφηνα τη δουλειά μου χωρίς δεύτερη σκέψη. Η οικογένεια ήταν για μένα πάντα πάνω απ’ όλα. Αν ήταν να μου στοιχίσει κάτι από την επαγγελματική μου ζωή θα το ξαναέκανα χωρίς δεύτερη σκέψη», είπε
Η τραγουδίστρια μίλησε ακόμα και για τα παιδικά της χρόνια που όπως είπε ήταν δύσκολα.

«Πηγαίνω στην Καβάλα, βλέπω τη μαμά μου, τα αδέλφια μου, τα ανίψια μου, με πιάνει μια μελαγχολία και επιστρέφω. Πέρασα δύσκολα παιδικά χρόνια, γιατί δεν υπήρχαν ούτε χρήματα και είχα να αντιμετωπίσω κι έναν κοινωνικό ρατσισμό. Δεν ήμουν και το ωραίο κορίτσι της τάξης…», αποκάλυψε η Δέσποινα.

Παραδέχεται μάλιστα ότι μικρή είχε πολλά κόμπλεξ και γινόταν όλο και πιο δειλή και συνεσταλμένη, όμως μέσα από το τραγούδι κατάφερε να απελευθερωθεί και να γίνει η show woman που είναι σήμερα!!!


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Η ΒΑΝΔΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: