Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Δ. Σχοινάς: ''Ο γάμος μου με την Καίτη επηρέασε αρνητικά τη καριέρα μου''!

''Η Καίτη είναι το άλλο μου μισό. Νομίζω ότι δεν θα χωρίσουμε ποτέ. Βρήκα έναν άνθρωπο ο οποίος μπορεί να περπατάει δίπλα μου ή και μπροστά μου'', δηλώνει ο Διονύσης Σχοινάς στο περιοδικό ΕΓΩ! Το ζευγάρι είναι πολύ αγαπημένο και και ποτέ δεν έφτασε στα πρόθυρα του διαζυγίου.

Ο τραγουδιστής μοιράζεται τις δύσκολες στιγμές που πέρασε, όταν η Καίτη Γαρμπή μπήκε το 2000 στο νοσοκομείο με σοβαρό γυναικολογικό πρόβλημα: ''Ήταν μετά τη γέννηση του παιδιού, που η Καίτη είχε ένα σοβαρό γυναικολογικό πρόβλημα. Φοβήθηκα ήταν πολύ άσχημα. Έφτασε στα όρια ακόμα και να... φύγει''.   ΡΕΠΟΡΤΑΖ  ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: