Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Τραπεζικός πόλεμος στα... θρανία

Μάχη στα... θρανία και τα αμφιθέατρα με έπαθλο μελλοντικούς πελάτες δίνουν πλέον οι τράπεζες. Καθώς οι χορηγήσεις νέων δανείων συρρικνώνονται μήνα με τον μήνα και τα υπόλοιπα των καταθέσεων μειώνονται, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα κάνουν άνοιγμα σε νέες κατηγορίες πελατών. 

Στόχος τους είναι να δημιουργήσουν πιστούς πελάτες για το μέλλον, καθώς γνωρίζουν ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, τουλάχιστον στη σχέση των νέων με τις τράπεζες. Ετσι, με νέα προϊόντα, καταθέσεις, δάνεια και κάρτες, ειδικά φτιαγμένα για φοιτητές αλλά και μαθητές, επιδιώκουν από τη μία να αυξήσουν τις εργασίες τους και από την άλλη να «κλειδώσουν» πελάτες, όχι μόνο για τη διάρκεια των σπουδών τους αλλά και για τις μελλοντικές συναλλαγές τους.

Από την πλευρά τους, οι υποψήφιοι πελάτες των τραπεζών με αυτόν τον τρόπο απολαμβάνουν μια σειρά από προνόμια, τόσο στις καθημερινές συναλλαγές τους όσο και σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα, λαμβάνοντας μεταξύ άλλων καταναλωτικά- σπουδαστικά δάνεια με χαμηλότερα επιτόκια και άλλους ευνοϊκούς όρους στην αποπληρωμή τους. 

Οπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς, οι τραπεζίτες γνωρίζουν πολύ καλά τη δύναμη της συνήθειας, καθώς- σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών- πολύ δύσκολα οι Ελληνες αλλάζουν χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, αρκεί να αρχίσουν τη συνεργασία τους με αυτό και να μείνουν ευχαριστημένοι από το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: