Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Facebook εναντίον... "μπαλκονιού"

Οι εκλογές στην Ελλάδα δεν θα είναι πλέον ίδιες. Για πρώτη φορά το facebook, το twitter και τα άλλα λεγόμενα κοινωνικά δίκτυα, “κέρδισαν στα σημεία” τα παραδοσιακά μέσα διεξαγωγής της προεκλογικής εκστρατείας, την τηλεόραση, τα ραδιόφωνο και τις ανοιχτές πολιτικές συγκεντρώσεις.

Το “φαινόμενο Ομπάμα” για πρώτη φορά εμφανίστηκε δυναμικά και σε εκλογική αναμέτρηση στη χώρα μας, προοιωνίζοντας το πώς θα είναι στο μέλλον οι εκλογικές αναμετρήσεις και ο προσωπικός εκλογικός αγώνας κάθε υποψηφίου.Facebook, twitter, flirk και αλλά κοινωνικά δίκτυα φαίνεται πως έδωσαν μια πρόσθετη δυνατότητα σε υποψήφιους περιφερειάρχες και δημάρχους να κερδίσουν, με αποκορύφωμα τον Γιώργο Καμίνη στην Αθήνα.  ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: