Η μελέτη έγινε σε 1.000 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25-64 ετών στο λεκανοπέδιο Αττικής από την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (Ε.Μ.Α.Σ) και την Alco.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, τα θέματα της επικαιρότητας όπως καταγράφονται μέσα από τα δελτία ειδήσεων και τα ενημερωτικά μαγκαζίνο, είναι ο σοβαρότερος παράγοντας μείωσης της λίμπιντο (84%), ειδικά λόγω του περιεχομένου τους (οικονομική κρίση, περικοπές, ατιμωρησία).
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου