Εξαντλημένοι και απογοητευμένοι οι εργαζόμενοι της «Ενωμένης Κλωστοϋφαντουργίας», σε Έβρο και Ροδόπη, θα υποδεχθούν τον πρωθυπουργό με συγκέντρωση στην Κομοτηνή την Παρασκευή, ζητώντας να γίνουν πράξη οι δεσμεύσεις του.Σήμερα στην Θεσσαλονίκη, τα σωματεία των εργαζομένων έχουν προσκαλέσει υπουργούς, περιφερειάρχες και δημάρχους, σε μια πρωτοβουλία αλληλοενημέρωσης, για την προοπτική της επαναλειτουργίας του ομίλου. piazzadelpopolo
2 σχόλια:
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΕΝΚΛΩ ΠΕΙΝΑΝΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΝΤΡΟΠΗ..
ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΚΛΩ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ 1000 0000 ΣΤΡΕΜΑΤΑ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ 17 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ( ΤΟ ΜΑΡΩΝΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ) ΝΤΡΟΠΗ..
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 3 ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΝΚΛΩ ( ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΓΙΑΤ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ) ΝΤΡΟΠΗ...
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΝΚΛΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ
ΑΓΩΝΙΖΩΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥΣ
ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ( ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΦΑ ) ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΤΗΣ ΕΝΚΛΩ 1000 000 ΣΤΡΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑΠΕΤΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΑΝ ΑΠΟΒΛΗΤΑ....
Δημοσίευση σχολίου