Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Αμερικανική «απόβαση» στα ευρωπαϊκά περιοδικά

Elle (magazine)Image via WikipediaΑίσιο τέλος είχε η τρίμηνη πολιορκία του γαλλικού εκδοτικού ομίλου Lagardere SCA από τον αμερικανικό Hearst Corp., ο οποίος έναντι 651 εκατ. ευρώ αγόρασε -μεταξύ άλλων- τον τίτλο του «Elle» και του «Elle Decor» εκτός Γαλλίας. Η συμφωνία θα καλύψει 102 τίτλους σε 15 χώρες μεταξύ των οποίων τις Βρετανία, ΗΠΑ, Ρωσία, Ουκρανία, Ιταλία, Κίνα και Ιαπωνία. Συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνει τα εκδοτικά δικαιώματα του «Elle» εκτός Γαλλίας, ενώ η Lagardere θα συνεχίσει να έχει στην ιδιοκτησία της το εμπορικό σήμα Elle και θα εισπράττει δικαιώματα από τη Hearst για την έντυπη και διαδικτυακή έκδοσή του.
Επίσης, στη συμφωνία περιλαμβάνονται 10 εκδόσεις του «Elle Decor» σε διάφορες χώρες, η αγγλική και η ολλανδική έκδοση του περιοδικού «Red» και 50 διαδικτυακές εκδόσεις. Οταν η εξαγορά λάβει και την έγκριση των αρμόδιων αρχών, ο όμιλος Hearst, ο δεύτερος μεγαλύτερος εκδοτικός όμιλος των ΗΠΑ, που εκδίδει τα περιοδικά «Cosmopolitan», «Harper's Bazaar» και «Good Housekeeping», θα ενισχύσει σημαντικά την παγκόσμια παρουσία του σε σημαντικές κατηγορίες, όπως η μόδα και η ομορφιά. Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Lagardere, Αρνό Λαγκαρντέρ, τόνισε πως μετά την πτώση των διαφημιστικών εσόδων το 2009, ο όμιλος κατέληξε στο συμπέρασμα πως δεν έχει το απαιτούμενο μέγεθος για να αντεπεξέλθει της ύφεσης.
Αντιθέτως, στην αμερικάνικη αγορά βλέπουν «φως στην άκρη του τούνελ» όπως δήλωσε πρόσφατα ο Σαμίρ Χουσνί, διευθυντής του κέντρου για την καινοτομία στα περιοδικά του τμήματος Δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο του Μισισίπι. Πράγματι, για πρώτη φορά από το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, η διαφήμιση στα αμερικάνικα περιοδικά παρουσίασε πέρυσι αύξηση που οφείλεται κυρίως στην αύξηση κατά 21,9% των διαφημίσεων αυτοκινήτου. Διψήφιες, εξάλλου, αυξήσεις, σημείωσαν και τα ποσοστά των διαφημίσεων ασφαλειών και ακινήτων. Σε ό,τι αφορά στον όμιλο Hearst, τα έσοδα από τις διαφημίσεις στο «Cosmopolitan» αυξήθηκαν πέρυσι κατά 9,2%.
Ωστόσο, ο περιοδικός Τύπος των ΗΠΑ έχει δεχτεί πολλά πλήγματα από τα 2007. Το 2009 έκλεισαν 428 περιοδικά, ενώ εμφανίστηκαν 275 νέα. Το 2010 έκλεισαν ακόμα 176, εκδόθηκαν όμως 193 νέοι τίτλοι. Πηγή: Έθνος
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: