Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Π. Χαϊκάλης: «Με τη γυναίκα μου κατάλαβα ότι είμαστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλον»

«Πριν γνωρίσω τη γυναίκα μου ήμουν πολύ επιφυλακτικός», αποκαλύπτει ο Παύλος Χαϊκάλης μιλώντας για την σύζυγο του.

«Με τη γυναίκα μου από την πρώτη στιγμή, μπήκαμε σε άλλη διαδικασία κι εκεί κατάλαβα ότι ο ένας ήταν πλασμένος για τον άλλον. Αυτό το ταξίδι με απογείωσε. Δεν συμβαίνει πάντοτε. 
Πολλές φορές λέω στη γυναίκα μου «Καθυστέρησες». Η γυναίκα μου ήρθε κι έκανε τη θεωρία πράξη. Είναι το ιδανικό. Και ο άνθρωπος πρέπει να έχει την υπομονή να το περιμένει αυτό, να μην ξεφτιλίζει τον εαυτό του και να τον αναλώνει δεξιά και αριστερά χωρίς λόγο, χωρίς ουσία».

gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια: