Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Γκούντγιονσεν:«Να μείνω στην ιστορία της ΑΕΚ»

Ο Γκούντγιονσεν δήλωσε ενθουσιασμένος στην πρόκληση που του παρουσιάζεται και έτοιμος να εκπληρώσει τις προσδοκίες. 

«Σας ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ, εύχομαι να ανταποκριθώ στις προσδοκίες. Είναι ένα νέο βήμα στην καριέρα μου. Από χθες είδα το κλίμα, μου άρεσε, οι εγκαταστάσεις είναι πολύ καλές. οι άνθρωποι της ΑΕΚ με ήθελαν πολύ και μου το έδειξαν κι αυτός είναι ο κύριος λόγος που ήρθα».

-Για την απόφασή του να έρθει στη ΑΕΚ:΅
«Είναι ένα νέο βήμα για την καριέρα μου. Οι Γκρέταρσον και Αδαμίδης με έπεισαν να έρθω μου είπαν ότι αξίζει. Μου υποσχέθηκαν ότι αυτή η πρόκληση θα μου βγει σε καλό».
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΣΤΕΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: