Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ντέμης Ρούσσος: "Πως έσωσα την κόρη μου από τα ναρκωτικά"

Demis RoussosImage via Wikipedia«Δεν υπάρχει μεγαλύτερο σχολείο από τη ζωή…» λέει ο διεθνούς φήμης Ελληνας τραγουδιστής Ντέμης Ρούσσος ανοίγοντας διάπλατα την ψυχή του.

Ο πόνος διάχυτος πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας, με τον τραγουδιστή να δηλώνει πολλές φορές απών, ακόμη και στις πλέον δύσκολες στιγμές που βίωνε η οικογένειά του - την ώρα, για παράδειγμα, που η κόρη του είχε στραφεί στα ναρκωτικά!..

Κατάθεση ψυχής από τον Ντέμη Ρούσσο! Ο διεθνούς φήμης Ελληνας καλλιτέχνης μιλάει «Προσωπικά» με την Ελενα Κατρίτση στην τελευταία εκπομπή της σεζόν, που θα προβληθεί την Κυριακή στις 16.00 από τη ΝΕΤ, και η μία αποκάλυψη ακολουθεί την άλλη.

Ο διακεκριμένος καλλιτέχνης, έχοντας συμπληρώσει τέσσερις δεκαετίες στον χώρο της μουσικής, αποσπώντας εκατοντάδες διακρίσεις, αναφέρεται στην οικονομική κρίση, στην εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό, καθώς και στη σχέση του με τα παιδιά και τα εγγόνια του. Μιλάει επίσης για όσα έχασε και θυσίασε λόγω της καριέρας του, αλλά και για τις γκρίζες περιόδους της ζωής του.

«Ενα από αυτά που έχασα τις δεκαετίες του '70 και του '80 είναι η σχέση με τα παιδιά μου. Αν κάνεις τέτοια επιτυχία σε τόσα μέρη της γης και είσαι τόσο απασχολημένος, έχεις πάντα την τάση να μην ασχολείσαι όσο πρέπει με τα παιδιά σου» εξομολογείται ο τραγουδιστής.

Ο Ντέμης Ρούσος έχει αδυναμία στην κόρη του και δεν το κρύβει. «Η κόρη μου κι εγώ έχουμε καρμική σχέση, η οποία είναι πιο έντονη από αυτήν που έχω με τον γιο μου. Η κόρη μου ήταν πολύ επαναστάτρια, έμπλεξε και με τα ναρκωτικά… Εγώ τα λέω καθαρά. Την άρπαξα, την έφερα εδώ στην Ελλάδα και την έδωσα στη γιαγιά της. Αυτά δεν βάσταξαν καιρό, και σήμερα είναι μια χαρά στην υγεία της».

Μη διστάζοντας να αποκαλύψει άγνωστες καταστάσεις όσον αφορά την οικογένειά του, ο διεθνούς φήμης καλλιτέχνης τονίζει μεταξύ άλλων: «Αν είχα την ευκαιρία να μεγαλώσω τα παιδιά μου από την αρχή, από τη μια λέω ότι θα διόρθωνα τα κακώς κείμενα, από την άλλη όμως, επειδή είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να αναλύω, λέω ότι ίσως είναι καλύτερα που ήρθαν έτσι τα πράγματα, γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να σκεφτώ και να επανορθώσω ορισμένα πράγματα. Αυτός είναι ο λόγος της ζωής, άλλωστε: να μαθαίνεις. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο σχολείο από τη ζωή».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: