Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Καραμπέτη: «Δεν είχα να πληρώσω ούτε το ενοίκιό μου»

«Δεν είχα να πληρώσω ούτε το ενοίκιό μου». Η αφοπλιστική ειλικρίνεια της Καρυοφυλλιάς Καραμπέτη (φωτ.) σοκάρει, με τη σπουδαία μας ηθοποιό να δηλώνει ότι υπήρχαν στιγμές που στερήθηκε ακόμα και τα προς το ζην!

Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της που ο κόσμος δεν γνωρίζει: «Δεν έκανα τηλεόραση και ήμουν άνεργη για ολόκληρη την καλοκαιρινή περίοδο εκείνη τη χρονιά. Δεν είχα να πληρώσω το ενοίκιό μου για περίπου έξι μήνες. Μη γελιέται ο κόσμος. Τα ρούχα που φοράμε στις φωτογραφήσεις είναι δανεικά. Ελάχιστοι είναι οι καλοπληρωμένοι ηθοποιοί» λέει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της στο περιοδικό «ΕΓΩ», αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι ο θεατρικός μισθός της αυτή την περίοδο είναι 1.200 ευρώ.

Ωριμη και μεστή, λίγες ημέρες πριν από την επίσημη πρεμιέρα του έργου «Ηρακλής Μαινόμενος», στο οποίο πρωταγωνιστεί, αποτιμά την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ελπίζοντας παράλληλα στην εξέγερση του κόσμου. «Με χαλάει το σημείο που έχουμε φτάσει. Με χαλάει η διαφθορά της πολιτικής αρχής, αλλά και ενός πολύ μεγάλου μέρους του συνόλου που μας έχει οδηγήσει στο χείλος της χρεοκοπίας. Δεν υπάρχει μέλλον».

Η Καρυοφυλλιά αποτινάσσει από πάνω της την εικόνα της μοιραίας γυναίκας λέγοντας ότι κακώς ο κόσμος έχει τέτοια άποψη για εκείνη. Παραδέχεται ωστόσο ότι είναι συνεχώς και παράφορα ερωτευμένη. Δεν θα τα παρατούσε όμως όλα για έναν μεγάλο έρωτα: «Ο έρωτας αυτός θα ήταν γελοίος, αν δεν σεβόταν εμένα. Εγώ χωρίς τη δουλειά μου θα ήμουν δυστυχής και θα έπαυα να τον εκτιμώ. Δεν με ενδιαφέρει ένας άνθρωπος που δεν δέχεται αυτό που είμαι».

Η Καρυφυλλιά Καραμπέτη επιστρέφει στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου στις 5 και 6 Αυγούστου με τον «Ηρακλή Μαινόμενο» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία του Μιχαήλ Μαρμαρινού και συμπρωταγωνιστές, μεταξύ άλλων, τους Νίκο Καραθάνο, Μηνά Χατζησάββα και Θοδωρή Αθερίδη. Η παράσταση θα περιοδεύσει σε όλη την Ελλάδα.


ΣΠΥΡΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ/espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια: