Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Ρία Αντωνίου: Έχει "κάψει" καρδιές στην Ιταλία!

Για την καριέρα της στο εξωτερικό μίλησε η Ρία Αντωνίου στην Espresso. Το καυτό μοντέλο "καίει" καρδιές στη Ρώμη και είναι λογικό να έχουν εντυπωσιαστεί από τις σέξι πόζες που υπάρχουν στο πλούσιο book της...
«Είμαι πολύ χαρούμενη που δουλεύω εκτός Ελλάδος. Αυτήν τη στιγμή είμαι στη Ρώμη, μια και οι δουλειές που αφορούν τη μόδα γίνονται κατά το ήμισυ εκεί. Την αγαπώ αυτήν την πόλη και νομίζω πως είναι από τις ομορφότερες στον κόσμο. Αντίθετα, το Μιλάνο δεν μου αρέσει πολύ ως πόλη, καθώς το χρώμα που επικρατεί είναι το γκρι, ωστόσο είμαι υποχρεωμένη να μένω εκεί λόγω των επαγγελματικών υποχρεώσεών μου.
Στα σχέδιά μου εντελώς ξαφνικά μπήκε και η Αμερική. Ένα από τα καλύτερα πρακτορεία στον κόσμο μου ζήτησε να μετακομίσω στο τέλος Αυγούστου. Μάλλον θα πάω και εκεί και αλλού, όπου μπορώ ώστε να δημιουργήσω πολλές οάσεις όχι μία… Μία πια δεν φτάνει, πρέπει να προσπαθούμε να έχουμε πολλές επιλογές στη ζωή μας. Ηταν να μην κάνω την αρχή και φύγω από την Αθήνα. Τώρα δεν με σταματάει τίποτε, θα πάω παντού και θα δουλέψω όσο περισσότερο μπορώ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: